etz Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Fin bil du har! Angående felgene, ser på samme felger. hvilket inpress har du tenk på de og hvor har du tenkt deg å handle di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Har bestilt felger allerede. Ble 8.5x20 fremme og 9.5x20 bak. Innpress er jeg usikker på egentlig. Men har rådført meg med Parts&Retards ang dette, og dem har avklart at det går finfint på E90. Kjøpt hos Parts&Retards. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Fått på sommerfelger i dag. Forran 235/30/20 og bak 275/25/20. Veldig fornøyd, og blei mer behagelig enn jeg trodde trenger bare senk forran nå, og full polering og den pakka der Hva syntes folket om svarte nyrer på sort bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Ikke mye gummi der nei blir ikke hardt / ubehagelig å kjøre på i tillegg til msport understell? Svarte nyrer blir fort veldig anonymt i fronten men tøft er det fortsatt i min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Klart at det et stivt og du merker det meste på veien. Men sitter som et skudd i svinger Må vel kanskje si meg litt enig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Takker Heller litt mot BBS CH-R. Rett og slett nydelige felger. Motor er en halvdvass 318d. Tenkte vel mer på kjøreegenskaper når jeg nevnte et mer sportslig preg. e46n var rett og slett som en båt på veien. Kunne selvfølgelig ha senket den, men frista mer med en ny bil Kjøp deg chip trim hos Bestchip.no Gjorde dette selv på min E91 318 d-Msport Gikk fra 143hk til 186hk(30,5%) og fra 300nm til 384.(28%) Og er super fornøyd. Og utrolig lett å montere. tok 10 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Tipper det er ganske merkbar forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Ser veldig bra ut tror nok du skal beholde grillen som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Merker Stoooor forskjell. Stor med Stor S... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Fått på sommerfelger i dag. Forran 235/30/20 og bak 275/25/20. Veldig fornøyd, og blei mer behagelig enn jeg trodde trenger bare senk forran nå, og full polering og den pakka der Hva syntes folket om svarte nyrer på sort bil? [ Bilde ] Blei jo helt konge dette... Har samme problemet med nyrene.. Sort på sort. Redd personligheta til bilen faller bort. Enda litt i tenkeboksn. enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Det er nada problem og kjøre 20" og såpass brede dekk på en E9x. Det er behagelig skremmende, og folk som sier noe annet har kjøpt ett eller annet jødedekk som koster et slikk og ingenting. Kommer nok til å handle inn sorte performance nyrer, kjenner en kar som eier en e91 (Sapphire black) som monterte dette for litt siden, og så det i dag, det blei grisetøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Litt flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Rett og slett nydelig, en yngre litt mørkere versjon av min jo! Få på noen sorte nyrer nå så blir det veldig flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Takker! Yes, håper det hjelper på litt. Litt lysten på en trunklip og igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Det er neste post for min del hvertfall, helt vanlig liten M leppe. Først nå jeg få montert doble stusser som ligger og venter i garasjen. Kom lønn kom lønn... Og sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå