andreaskarm Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Hva søkte du på ebay for å finne tårnforsterkningene? http://www.ebay.com/itm/BMW-rear-top-mo ... d=ViewItem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Lakking av autopass brikke Morsom detalj Ny lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Ser bra ut Likte klistremerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Takk for det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Sportsratt på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Ser bra ut Noen planer videre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Full service nå, pluss montere 10mm spacere bak. Montere nye foringer i svingarmen bak. Powerflex, og nye matter innvendig, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Fikk aldri studert tåkelysene dine skikkelig, men det ble jo faktisk ganske tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Takk for det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Foring på vei ut Svingarmen må presses godt ned. Foringen gikk i oppløsning når jeg tok den ut. Virket fast når den stop på bilen, men det så ikke bra ut når jeg fikk kikket nærmere på den. Powerflex på plass. 10mm spacere montert på hver side. Ikke nok synes jeg. Bilen ble seende litt bedre ut med spacere. Og den ble en del bedre å kjøre med nye foringer. Slutt på sporing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Har også bestillt meg ryggekamera, og jeg har også fått meg hendel med BC knapp. Så nå må det monteres og programmeres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Artig at ting skjer! Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå