andreaskarm Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 der hvor skilt lyset er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Hehe jaa seff. men tenkte på ledninger osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Koblet meg på strømmen til skiltlyset for å få skiltlys. Deretter så kobla eg kameraet te ryggelyset, og ein kabel fra pluss på ryggelyset te spillaren. Så trakkeg o ein s video kabel fram te spillaren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Helsiken det ble en helt annen bil med ny fanger! Gjorde seg det der Gleder meg til å få på selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Takk for det. Ja, kom seg da. Mangler bak og sidene da, men det får komme etter hvert:-) nå har jeg kun to forings bytter igjen før nurburgring;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Ny foring på plass Ny høytalere på plass Ryggekamera Ny polert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 God tur. Synd jeg ikke fikk blitt med, men får ta det igjen en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Next time... Blir jo ein neste år o.. Kanskje me konne kjørt innom spa o då ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Liten guttetur i Nurburgring Etter fjorårets suksess begynnte planleggingen av nytur. Vi ble til slutt 6 stk påmeldite, og 3 biler. Min BMW, en Audi S3, og en Porsche 928S. Turen startet i fra Haugesund, og deretter til Kristiansand for å ta Fjordcat. Med den var vi fremme ca klokken 16.00 i Danmark. Derfra gikk turen videre til Hannover for overnatting der. Der fant vi ett fint og greit hotell. Kostet ca 70 euro for 2 pers inkludert frokost. Her fra vi tilogmed nordmenn Her ble kvelden avsluttet med ett par Weissbier. Deretter gikk turen videre til nurburg nærmest smertefritt uten noe særlig kø. Vi tok en rolig morgen, så vi kom oss ikke avgårde før klokken 10-11 ca noe som gjorde at vi var på hotellet i nurburg ca klokken 15.00. Jeg tok meg ikke helt ut på banen, så kjørte inn til en rundetid på ca 11.30. Bilen har litt lite hester, så jeg bør gjøre noe der Ble desverre litt lite bilder Klar for avreise Vel framme i Kristiansand Trangt inni Fjordcat Etter noen mil med motorvei kjøring skjedde dette En del mil senere stoppet vi i Hannover og overnattet der, dette er ca 4 timer med kjøring i fra Nurburg. Vel fremme på Lindner Eifeldorf Grune Holle hotell. Meget bra, og alle bilene overlevde turen, selv om Porschen brukte 8liter olje på vei ned. Dette ble feiret med På lørdagen var det VLN løp Etter vln løpet var det fullstendig kaos og alle skulle kjøre på banen. Banen skulle åpne klokken 17.00, men tror ikke den åpna før 18.15 eller noe. De måtte rydde banen før vi kunne kjøre. Så da var banen kun åpen i 45minutter. Kjedelig.. Vel fremme i pitten etter første runde. Tar på dekka. Ymse bilder Uhell nummer to, håndbrekket skoene kolapset inni skiven Heldigvis hadde vi tidligere kommet i kontakt med special brakes, Freddie Ritschl i nurburg. Han byttet klosser fremme og bremse væske på Audi S3en i reisefølge. Her var det latterlig god service, og jeg tok tok meg en tur innom der for å låne verktøy. Så da fikk jeg røska vekk problemet, og kjørte uten håndbrekk på høyre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Kan også nevne at jeg endelig har fått ZHP girkulen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Misunner deg den turen der! Har ikke sett tråden din før nå, men ble mye bedre med M fangeren! gjorde seg skikkelig godt Kul bil og fet farge det der. Blir spennende og følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Takk for det.. Får se hva som kommer videre, men har masse planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Sitter å funderer short shift til bilen nå. Alternativet da er 545i girspak. Da vil jeg korte inn gir skiftene med ca 30%, og få ca 1-2cm kortere girstang. Noen som har installert short shift og er fornøyd med dette? Er jo egentlig ganske kort vandring på disse bilene, men alt kan jo bli bedre. Ting nummer to er at jeg skal bestille meg M-Tech stabstag under bilen bak da min ikke ble levert med dette. Satser på det tar siste rest av unødvendig krenging. En annen ting jeg har sett er at bilen svetter fra olje filter huset, så her må jeg bytte pakkning. Virker som en enkel jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Nydelig bil! Fine oppdateringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå