andreaskarm Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Tusen takk for det.. Synd det ikke er en 330 da hehe.. Må få tak i sports interiør snart også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Siden min bil er en 316 og levert med fryktelig lite utstyr mangler den stab stag under bak. Sliter litt med krenging bak, så fant derfor ut at dette måtte handles inn. Fikk tak i ett brukt m tech stab stag på koed, og kjøpte også inn powerflex foringer til det. Alt er sendt så blir spennende å få det montert. Antar jeg må matte det litt ned først og lakkere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Nye deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Fikk montert stab stag under bak, da 316 tydligvis ikke var levert med deg. Jeg gikk selvfølgelig for m tech staget og monterte det. Kjøpte dette brukt på koed for 90kr, og deretter nye foringer og bolter. Powerflex selvfølgelig. Mattet staget ned og la på noen lag med rød lakk. Rød lakk på etter monterte deler er jo kjent for å gi noen hester elstra;-) ellers fikk jeg byttet tennplugger og innerskjerm fremme. Her kjøpte jeg meg uorginal fremskjerm fra koed, og denne var super kjip for å si det sånt;) pleier som regel å gå greit å kjøpe uorginalt, men dette var skikkelig jalla, men men, fikk det nå på plass:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Haha. Økte 0-100 tiden med 2% nå, ja! Kjekt med blanke deler under bilen også Får håpe det funker som forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Haha.. Ja, seff.. Kunne ikke dy meg. Syns det er tøft med understells deler i spreke farger Funka veldig bra. Fikk redusert krengingen betydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Ser veldig bra ut et spørsmål ang ryggekameraet : vet du hvordan kamerat kan stå på selv om jeg ikke rygger ? hadde vært sjuukt fett å ha kameraet i gang når man kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Hei. Ja, min plan var egentlig å kjøre to svideokabler fra kameraet. En til ryggekamera inngangen og en til aux video inn. Deretter koble ryggekameraet på permanet strøm, og deretter en kabel fra ryggelyset til aktiveringskabelen i spilleen. Da ville du hatt det på aux inn alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Skal prøve på det så fort jeg får kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 SHORT SHIFT Bestillt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Hvilken type gikk du for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Koed sin. Vuderte 545i lenge. Den kunne jo kanskje vert någe for deg? Va litt mye delte meiningar om ann på e46. Så då blei det koed sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Klarer meg fint uten jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå