Gå til innhold

Andreaskarm's E46 SOLGT:-(

Share

Anbefalte innlegg

Siden min bil er en 316 og levert med fryktelig lite utstyr mangler den stab stag under bak. Sliter litt med krenging bak, så fant derfor ut at dette måtte handles inn. Fikk tak i ett brukt m tech stab stag på koed, og kjøpte også inn powerflex foringer til det. Alt er sendt så blir spennende å få det montert. Antar jeg må matte det litt ned først og lakkere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert stab stag under bak, da 316 tydligvis ikke var levert med deg. Jeg gikk selvfølgelig for m tech staget og monterte det. Kjøpte dette brukt på koed for 90kr, og deretter nye foringer og bolter. Powerflex selvfølgelig. Mattet staget ned og la på noen lag med rød lakk. Rød lakk på etter monterte deler er jo kjent for å gi noen hester elstra;-) ellers fikk jeg byttet tennplugger og innerskjerm fremme. Her kjøpte jeg meg uorginal fremskjerm fra koed, og denne var super kjip for å si det sånt;) pleier som regel å gå greit å kjøpe uorginalt, men dette var skikkelig jalla, men men, fikk det nå på plass:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ja, min plan var egentlig å kjøre to svideokabler fra kameraet. En til ryggekamera inngangen og en til aux video inn. Deretter koble ryggekameraet på permanet strøm, og deretter en kabel fra ryggelyset til aktiveringskabelen i spilleen. Da ville du hatt det på aux inn alltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...