Evenol Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Noen skikkelige 19" i SØLV farge hadde vært mye penere etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Eg syns felgene kler seg bra på bilen jeg. Og som vinterfelger funker de ypperlig! Ser ikke så dritten ut da de er svarte også Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 felgene er forresten 18", og ikke 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 felgene er forresten 18", og ikke 19" And keep it that way!! 19" på e36 ser helt forferdelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Har i det siste slitt endel med slark i drivlinje og vibrasjoner samt en ulelyd! Fant ut at opohengslageret til mellomaksel var boss, så jeg bytta det. Problemet er at det fremdeles er klunkelyder ved girskifte ! Har sjekket foringer i bakaksel og alt men finner ikke problemet! Noen som har noen idé begynner å tro at det kanskje er diffen som sliter:( Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Har i det siste hatt problemer med at bilen sluker bensin ! I tilegg er den ganske dau til tiders , virker som den ikke går på alle sylindrene ! Tok av innsuget , og merka at gasspjeldene var veldig sotet/ olje . Spesielt nr 2 og 6 ! Har sjekka plugger og bytta coiler også ! Noen som vet ? Fikk ingenting opp på diagnose ! HJEEEELP Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Sjekk lambdasonder. Prøv å koble av batteriet og ta av sondene. Koble på batteriet igjen etter ca en time slik at ECU nullstiller. Hvis den går som den skal etterpå så veit du hva som er problemet hvertfall. Sjekk og luftmengdemåler og eventuelt plugger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Men hadde ikke det kommet opp på diagnosen da ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Ikke nødvendigvis. Mye som overhodet ikke kommer opp på diagnosen. Jeg hadde gåen kamaksel sensor på 318iS'en min og prøvde diagnose med flere forskjellige verktøy på den uten at det ble nevnt noe om det. Så fiksa rett og slett feilen ved mye søking på internett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Okei takk ! Jeg kan også nevne at den bruker endel olje ! Var litt dårlig med å sjekke her for en måneds tid siden og når jeg først sjekka viste det seg at den var nesten tørr ! Parkerte bilen da og handlet 8liter castrol 10w60 og filter ! Kan dette ha gjort noe skade ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Skru opp og se til pluggene dine du. I mine ører høres det der ut som gåen toppdekselpakning som gjør at pluggene bader i olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Ja vet at toppdekselpakningen ikke er helt 100% . har sjekket 2 plugger og den ene var det litt olje på.. men trodde ikke den kom til å gå dårligere av den grunn? Og iverfall ikke bruke ~2-3 liter på milen !! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Det kan som sagt være en kombinasjon av flere ting , men husk at pluggene dine er delt inn i egne seksjoner mtp pakningen, så om 2stk har litt olje på seg kan de resterende 4 bade i olje. Hvorfor ikke bare bytte den anyways ? Koster ikke mange 100 kronene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Okei takk, skal sjekke ! Jaa skal bytte når jeg får lønn! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå