bergeee Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Vell, blei en litt kjedlig tråd dette! MEN får skjerpe meg litt:) i dag har jeg tatt ned tanken. gikk egentlig ganske lett! venter på ny tak som kommer i posten til uka håper jeg:) i mellomtiden bytter jeg bremserør og litt foringer i bakstillinga:D et lite bilde:) kommer flere bilder i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Dette blir bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 liten oppdatering i dag og:) fikk på nye bremserør. bare og få på tanken nå så jeg får den ned fra kjørebruene så jeg kan skru av dekka for og komme til og bytte bremseklosser og lufe bremsene:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 her er det et par bilder av sånn den står nå går jeg bare og gleder meg til den nye diesel tanken kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 kobber rør? husk at da må du ha innfesting med 15cm mellomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 ikke der jeg godkjenner bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 det har jo litt med egen sikkerhet og gjøre også det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 det er veldig litt og. altså, grunnen til det er jo pga strekfastheten i kobber. men har enda til gode og se et kobber rør som står fast montert i orginal klipsa bevege seg så mye at det bryter! og den regelen er laget for lange strekk. sånn bak over tanken osv er det så mange bøyer osv at skal veldig mye til for at det bryter:) MEN. neste gang så kjøper jeg nok kobbernikkel rør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 da håper jeg på at tanken er her i morgen! så får jeg denna ut av garasjen og den andre 7ern inn så jeg får kasta i motoren på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 smarte bukker! hvor fikk du tak i de der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 er min far sine:P han skal selge et sett på finn nå! han kjøpte egentlig til og ha både forran og bak. men fant ut at det blei litt kromlete:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 send meg en link når de blir lagt ut da. så kjekke ut : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 snakka med han nå. han skulle ha 2800kr for de. han sendte ikke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 ja. tanken skulle bli sendt 17 april. vell. enda ikke noe tank. kjøpte den av han 730da her på forumet. virka seriøs til og begynne med. men nå har han slutta og ta telefonen og svare på meldinger. MORO. så da står bilen der da. faen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Nedtur:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå