///ben Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Den er senket, ellers orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Hvilket senkesett eller hva har du gjort ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 er jeg faktisk ikke sikker på skulle vert et par cm lavere. men er veldig fin og kjøre nå så trur jeg bare lar den være ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2017 Da har bilen stått i snart et år uten å bli brukt. Bunnpanna røyk og rusta fikk fest. Så blei delebil, men så fikk jeg meg aldri til å vrake den. Kom over en delebil i dag så heiv meg i bilen å handlet! Så nå skal det bli bil ut av den igjen! Tidenes bump! Otis og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2017 Sånn står bilen nå, så har litt jobb forran meg! Legger ved et bilde av glans dagene å Drar dessverre vekk et par uker så får ikke gjort noe før om 14 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå