Gå til innhold

Bilstein,,HJELP..Gs sier det er dårlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha nye dempere og fjører til min e61,GS BILDELER har gitt meg ett tilbud til kunn framme på 8100kr ifra ett billig merke [-X mens brakes.no har gitt meg ett tilbud på 7500kr til hele bilen med bilstein dempere..DA SIER gs at dei tar ikke inn noe særlig med bilstein lenger,fordi de har så mya reklamasjon på BILSTEIN???????

Eg har hatt bilstein flere ganger og er kjempe fornøyd..hva skjer ?? noen som har en formeining om dette??

seff,er det alltid noen som får en feil produksjon,men dette skjønner eg ikkje...

Skrevet

Dette høres ut som bare ett salgstriks og liten kunnskap om hvorfor de mener det de sier til deg. Skjuler kun uvitenhet. , tråkke ned på ett merke andre vil selge til deg for billigere pris og bedre kvalitet. Gå for bilstein du:-)

Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Skrevet

Bilstein til E39 av typen B8 har vært litt trøbbel med, mens Bilstein til E6x har aldri vært noe trøbbel med.

Men når det er sagt, så ser ut som for meg at Sachs er minst like bra, bare litt mer komfortabelt.

Skrevet

Eg vet om en kompis som kjøpte bilsten B8 Sprint på en Golf, der røk bakdemperen etter ca 1 år.

MEN, dette ble hvertfall forklart av Bilstein at det skyldtes feilmontering, da han hadde skrudd til den gjennomgående bolten i bunnen av demperen før bilen ble sluppet ned fra bukken.

På denne måten risikerte man at demperen ble stående i "skjeivt spenn" når man fikk bilen på hjulene som igjen forårsaket lekkasje etter kort tid.

Dette gjelder vel forøvrig sikkert alle merker regner jeg med og ikke bare Bilstein.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...