VegarVS Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 ikke de beste bildene, men ser jo at den er senka..
Tzunami Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Det der ble ikke feil! er den lavere bak enn foran? :S
VegarVS Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 hehe, nei den er ikke det, er det nederste bildet som ljuger litt.. men den ene demperen er litt sliten, så kan kanskje se ut som den er høyere på v side enn høyre.. men har nesten ikke kjørt bilen, etter den fikk på senk.. måtte etterdra mutterne til demperen akkurat også, så tror jeg fikk hentet det inn der
Tzunami Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Det skal ikke mye ujevnhet i bakken, eller rare vinkelen til for at et bilde lyver ganske mye Skulle du komme til Tønsberg på søndag forresten?
VegarVS Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Det skal ikke mye ujevnhet i bakken, eller rare vinkelen til for at et bilde lyver ganske mye Skulle du komme til Tønsberg på søndag forresten? sant det! nei, dessverre, det har jeg ikke tid til.. :/
VegarVS Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Pen høyde! Blei jo ein heilt anna bil! Takk for det Lars! Iom at jeg skal bruke bilen året rundt er dette en høyde som jeg er fornøyd med:) Sent from my Ifaun using Tapatalk
Johnsen86 Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Det hjalp godt Vegar ! 4hjulsmåling når du bytter dekk nå da? Sent from my android
VegarVS Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Det hjalp godt Vegar ! 4hjulsmåling når du bytter dekk nå da? Sent from my android nææ.. kanskje etter jeg har bytta en del fòringer. er jo sommerhjula som står på nå da Johnsen!
Johnsen86 Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Med såpass med senk så lønner det seg før du sliter ut dekka Sa ikke du at du kjørte på piggfrie vinterdekk? Sent from my dings using Tapatalk 2
VegarVS Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Med såpass med senk så lønner det seg før du sliter ut dekka Sa ikke du at du kjørte på piggfrie vinterdekk? Sent from my dings using Tapatalk 2 hehe, jaja..! jo, sa igrunnen det.. er det som blir brukt som sommerhjul atm! felgene er til sommerbruk foreløpig...
matsi Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Ble br med senk men hadde blitt bedre om du hadde hatt liiiitt større hjul
VegarVS Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Ble br med senk men hadde blitt bedre om du hadde hatt liiiitt større hjul mnjæææ... vurderer å få fatt i noen 16".. vi får se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå