Markus E30 Skrevet September 14, 2013 Skrevet September 14, 2013 Følgt med lenge men ikke skrevet noe! Blir bare bedre å bedre denna! Me like!
VegarVS Skrevet September 14, 2013 Forfatter Skrevet September 14, 2013 Følgt med lenge men ikke skrevet noe! Blir bare bedre å bedre denna! Me like! Wow! Tusen takk! Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet September 23, 2013 Forfatter Skrevet September 23, 2013 Se om ikke jeg kan få lagt ut ett bilde av bilen med skvettlapper.. tror det blir bra til vinteren
sveigis Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 Skvettlapper foran må til Vegar. Skal selv opp på Bavaria og kjøpe det til min e34. Og det er ikke for tøffheten sin skyld,men ene og alene for å beskytte det som er av lakk og kanaler igjen på siden . Så e30 din her forrige uke og jeg må si at det er en tøff bil uten tvil. Neste gang vi skal på tur må du hive deg på.Var gøy .
VegarVS Skrevet September 24, 2013 Forfatter Skrevet September 24, 2013 Hei, og takk for det E30n er jo min lille lekebil så tester litt forskjellige ting på den, og ble nøgd med skvettlapper rundt om! Er veldig lysten på å bli med neste gang, så håper å få det til!
VegarVS Skrevet September 25, 2013 Forfatter Skrevet September 25, 2013 Ble 2 kjappe snapshots på morgenkvisten idag. Sent from my Ifaun using Tapatalk
KarlDahl Skrevet September 25, 2013 Skrevet September 25, 2013 Det var faktisk litt tøft Skal ikke få den litt ned i ræva da?
VegarVS Skrevet September 25, 2013 Forfatter Skrevet September 25, 2013 Nei, liker den sånn faktisk:) skal space ut bakhjula litt etterhvert kanskje! Men har problemer med at den fjusker ved pådrag, før den får lunk i motoren. Må jobbe skikkelig for å holde den igang, men over en viss temperatur blir den fin igjen. Noen forslag?
VegarVS Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 kan se ut som det må bli litt skruing til helga også. må få bytta den sensoren i håp om at den skal funke som den skal. må bli kvitt dette før glatta kommer.
VegarVS Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 Begynte likegodt i dag jeg:P Demonterte selvfølgelig mere enn nødvendig, (typisk:P) å fikk løs sensoren, etter jeg knakk av kontakten. Spist middag å er klar for montering. Håper dette gjør susen!! Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2013 jaggu tror dere ikke at det gjorde susen gitt?? gikk som en drøm på vei til jobb idag, surt å kaldt som det var! ingen tegn til fjusk! det var deilig å ha i orden
VegarVS Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2013 2 timerskjøretur uten problemer, kjempegøy:) Sent from my Ifaun using Tapatalk
Fredrik 90 Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Oj, du kjøpte deg Amcar ja Gratulerer, er det ikke en Dart?
VegarVS Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2013 Oj, du kjøpte deg Amcar ja Gratulerer, er det ikke en Dart?Har det gitt! Jepp, er en Dart!Sent from my Ifaun using Tapatalk
KarlDahl Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Morro med amcar og Har en 70' camaro rs med BB her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå