Tzunami Skrevet Oktober 30, 2013 Skrevet Oktober 30, 2013 Sandbeige, med "engine hatch" "fuel hatch" "tirepressure" osv er alltids kult
VegarVS Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2013 Sandbeige, med "engine hatch" "fuel hatch" "tirepressure" osv er alltids kult En ide jeg ikke har tenkt på før! jeg har tenkt mere på matt grønn og sorte stickers, men nå gav du meg noe å tenke på.. !
VegarVS Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2013 hehe! kanskje gunmetall med hvit skrift kunne vært kult? uansett så er jeg gira på å kjøre en runde med dip, for å endre fargen
Tzunami Skrevet Oktober 30, 2013 Skrevet Oktober 30, 2013 Har alltid hatt lyst på snowcamo på en av bilene mine
Tzunami Skrevet Oktober 30, 2013 Skrevet Oktober 30, 2013 Sant har en annen plan for den denne vintern, så får evt se neste vinter
VegarVS Skrevet November 1, 2013 Forfatter Skrevet November 1, 2013 Får se hvor lenge riegerleppa lever i vinter, ettersom den har fått noen smeller fra før av. Får den helt i oppløsning blir det bare gamle originale lista.. Eller har noen noen andre bra forslag? Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet November 2, 2013 Forfatter Skrevet November 2, 2013 Ett stykk nyvaska og EU-GODKJENT E30!!!!! Sent from my Ifaun using Tapatalk
sveigis Skrevet November 3, 2013 Skrevet November 3, 2013 Ett stykk nyvaska og EU-GODKJENT E30!!!!! Sent from my Ifaun using Tapatalk Grattis. Den er kul den e30en din Vegar. Den er liksom ikke overdillet med,den er helt passe av alt.
VegarVS Skrevet November 3, 2013 Forfatter Skrevet November 3, 2013 Takker for det! Blir ikke mere dilling på denne nå. Utseende messig ihvertfall:) Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet November 5, 2013 Forfatter Skrevet November 5, 2013 nå med vinterhjula, utmontert xenon og veldig skitten! Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet November 6, 2013 Forfatter Skrevet November 6, 2013 Synes det ble noe stusselig, så mulig jeg skal space de ut neste sesong eller litt mere profil:) Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet November 7, 2013 Forfatter Skrevet November 7, 2013 Stusselig på vinterhjula! Ble stoppa i teknisk også i stad. Så då må jeg inn å få godkjent senkesettet! Sent from my Ifaun using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå