Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk ikke gjennom idag! Men ser håp!

Eneste som de klaget på var at målebrevet ikke helt som det skulle. Så skal ordne det å maile det til de. Behøvde ingen ny kontroll!:)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Skrevet

Fy så lekker den er med takbøyle! :P Er noen fåtalls biler hvor takbøyle ser helt rett ut, og din er en av dem!

Tusen takk for det!:)

Synes den er kledelig å til tider praktisk :)

Skrevet

Visste det:) :)

Akkurat det samme sa de til meg ,jeg forklarte at der ikke var noe mer å stille og justere på.Da sa de at jeg måtte ha tall som var mer eller mindre innenfor.

Jeg gikk ned til detverkstedet som hadde tatt 4 hjulkont.De tok å skrev ut et annet målebrev med litt greiere tall og bokstaver:).

Gikk opp og sa høflig men bestemt at det er det jeg har og at de også måtte bruke sunt bondevett.Dette er jo en bil som jeg bruker daglig og ikke noe skamsenka greier.Sa jeg.

Etter 5 min ,gratulerer bilen din er godkjent.

Skrevet

Ja det er du,men kjapp deg,der oppe liker deg å trenere ut ting,ihvertfall når det gjelder mail og brev... ;).

Jeg snakker av erfaring. ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Postet bilde

Skitten familievogn på en forblåst og regntung julaften! Regn hele romjula, så venter på første solskinnsdag med å vaske bilen:)

Skrevet

Vi får bare se det som det er og det er at det er bruksbiler som er til for å brukes. På denne tiden av året så vasker jeg ikke bilen for at den skal være fin, men for å vedlikeholde. Ellers så tror jeg det hadde gått ut over humøret for bilen blir like skitten etter 100 meter veien....:(

Skrevet

Vi får bare se det som det er og det er at det er bruksbiler som er til for å brukes. På denne tiden av året så vasker jeg ikke bilen for at den skal være fin, men for å vedlikeholde. Ellers så tror jeg det hadde gått ut over humøret for bilen blir like skitten etter 100 meter veien....:(

Ja blir sånn! Fryktelig kjedelig :(

• 2 weeks later...
Skrevet

Bytta ratt i E34 idag. Utrolig deilig ratt. Virker som det er samme stoffet som det er på nyere msport ratt;)

Har 2 originale tatt for salg om noen skulle ønske:)

Postet bilde

Gamle ute.

Postet bildePostet bilde

Det nye inne. Mangla tuta, så må bestille den i morgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...