VegarVS Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Skrevet Februar 3, 2014 her er det ganske stille, da dagene har gått med på snømåking. men bilen funker kjempefint å aldri noe problem. bytta viskerarm bak + ny visker da den gamle knakk(hadde vært forsøkt limt tidligere). har vært så mye snø at den har ikke blitt så utsatt for så mye salt, før igår, så må få vaska den igjen snart ihvertfall
Fredrik 90 Skrevet Februar 3, 2014 Skrevet Februar 3, 2014 Gode gamle E34er svikter ikke Er du fornøyd med din på vinterføre?
VegarVS Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Skrevet Februar 3, 2014 Gode gamle E34er svikter ikke Er du fornøyd med din på vinterføre? kjempefornøyd! men neste år blir det nye vinterdekk, da disse begynner å bli slitt!
Fredrik 90 Skrevet Februar 3, 2014 Skrevet Februar 3, 2014 kjempefornøyd! men neste år blir det nye vinterdekk, da disse begynner å bli slitt! Da vil jeg på det sterkeste anbefale deg Nokian Hakkapelitta R2, kjører på det selv og jeg ble veldig imponert over hvor godt bilen tar seg frem på glatta. Hadde ikke trodd det om en gammel E34 uten sperre diff eller elektroniske hjelpemiddler. Vet ikke om du foretrekker pigg men disse er å få med der også Nå når det var som værst i snøføyka så kjørte jeg helt til topps i Langedal i Froland, uten problem
VegarVS Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Skrevet Februar 3, 2014 Da vil jeg på det sterkeste anbefale deg Nokian Hakkapelitta R2, kjører på det selv og jeg ble veldig imponert over hvor godt bilen tar seg frem på glatta. Hadde ikke trodd det om en gammel E34 uten sperre diff eller elektroniske hjelpemiddler. Vet ikke om du foretrekker pigg men disse er å få med der også Nå når det var som værst i snøføyka så kjørte jeg helt til topps i Langedal i Froland, uten problem Blir hakka piggfritt ja:) satt meg nedpå masse snø i innkjørselen, men putta 3 gir å dro på så kom jeg meg løs gitt:) Sent from my Ifaun using Tapatalk
sveigis Skrevet Februar 3, 2014 Skrevet Februar 3, 2014 E34+gode vinterhjul=kongebil på vinter. Min kone kjører en Zafira ,en bil som er dritgod på vinteren.Meen min e34 med pigg kommer like godt frem som den.Og hun har antispinn og bla bla på den
Fredrik 90 Skrevet Februar 3, 2014 Skrevet Februar 3, 2014 Blir hakka piggfritt ja:) satt meg nedpå masse snø i innkjørselen, men putta 3 gir å dro på så kom jeg meg løs gitt:) Hehe, ja de kan dra seg lett ut av uføret av og til. Har selv ikke satt meg fast en gang i vinter, både en Passat og en Avensis sto og spant i slapseføret i bakken hos foreldrene mine på Hisøya. E34en bare puttra forbi med vintermodus aktivert på Automaten, begynner den å spinne litt så er det bare å gå av på gassen så tar hekken tak igjen Men med Hakkapelitta så kan du bare glede det til neste vinter iallfall, er bra å være godt skodd. Ikke bare med tanke på fremkommligheten men også på bremse egenskapene, her er jeg også veldig fornøyd med Hakka.
VegarVS Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Skrevet Februar 12, 2014 ser ut til at vannpumpa har røket.. må skru litt i kveld ser det ut til ja..
Julianv Skrevet Februar 12, 2014 Skrevet Februar 12, 2014 Helt normalt det på disse motorene Pass på at du får tak i en ny med metall-skovler. Kjapp jobb å skifte, ca 30min. Står fastnøkkel 30(?)mm for viften og så bare slakke av reimen og skru av de 4 små boltene som holder pumpen. Vis den sitter godt fast kan du skru to av boltene inn igjen i de to hullene på sidene av pumpen for å presse den ut. VegarVS reagerte på dette 1
VegarVS Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Skrevet Februar 12, 2014 Helt normalt det på disse motorene Pass på at du får tak i en ny med metall-skovler. Kjapp jobb å skifte, ca 30min. Står fastnøkkel 30(?)mm for viften og så bare slakke av reimen og skru av de 4 små boltene som holder pumpen. Vis den sitter godt fast kan du skru to av boltene inn igjen i de to hullene på sidene av pumpen for å presse den ut. jaja, skal nok få ordna det! litt tungvint bare når det er bilen kjerringa kjører, å har med seg guttungen. blir så mye mere styr!
Fredrik 90 Skrevet Februar 12, 2014 Skrevet Februar 12, 2014 Ja det er da man ser hvor avhengige man er av bil, kan ikke klare seg uten. Bytter du pumpa har du ikke denne å bekymre deg for i framtiden iallfall VegarVS reagerte på dette 1
VegarVS Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Skrevet Februar 12, 2014 Fiksa den før idag! Fikk også ny reim da den gamle var slitt.. Runder snart 167.000 km Sent from my Ifaun using Tapatalk
Fredrik 90 Skrevet Februar 12, 2014 Skrevet Februar 12, 2014 Fiksa den før idag! Fikk også ny reim da den gamle var slitt.. Runder snart 167.000 km :)Sent from my Ifaun using Tapatalk Den er jo ikke innkjørt en gang denne her jo VegarVS reagerte på dette 1
VegarVS Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Skrevet Februar 13, 2014 Den er jo ikke innkjørt en gang denne her jo mhm, så greit å vite at jeg har bil i mange år fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå