VegarVS Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Skrevet Mai 19, 2014 Hipp hipp;) Snart må jeg få tatt den lille rusta som er i døra å ved tanklokket, slik at jeg kan få begynt med shine til sommeren:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Diiesel reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Mai 19, 2014 Skrevet Mai 19, 2014 Så fin den er, viktig å pynte til 17. Mai Så bilen din i parkeringshuset i byen på den store dagen
VegarVS Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Skrevet Mai 19, 2014 Så fin den er, viktig å pynte til 17. Mai Så bilen din i parkeringshuset i byen på den store dagen hehe, e så jaggu din og Fredrik 90 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Mai 20, 2014 Skrevet Mai 20, 2014 Ikke innkjørt engang . Gøy å se folk bruker e34 ene sine til alt ,også 17 mai. Jeg gjorde det samme. VegarVS reagerte på dette 1
VegarVS Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Skrevet Mai 28, 2014 Da skal jeg igang med å få tatt rusta. tar de 2 plassene det er fremtredende. gleder meg til å kjøpe ny bil igjen, slik at man kan kun fokusere på å vokse å shine
VegarVS Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Skrevet Mai 28, 2014 da var "galskapen" igang Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Skrevet Mai 30, 2014 Fått blåst litt. Liten rustflekk ved tankpåfylling. Begynt å grunne. Liten matpause Så til slutt ferdig resultat. Må nok vannslipe kanten litt, før jeg rubber det opp. Noe jeg skal gjøre på hele bilen om ikke lenge:) Sent from my Ifaun using Tapatalk
sandersander Skrevet Mai 30, 2014 Skrevet Mai 30, 2014 Deilig å bli kvitt litt rust. Et tips til neste gang kan være å maskere lengre unna, og brette maskeringstæipen i en bue over seg selv slik at overgangen ikke blir så brå.
VegarVS Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Skrevet Mai 30, 2014 Deilig å bli kvitt litt rust. Et tips til neste gang kan være å maskere lengre unna, og brette maskeringstæipen i en bue over seg selv slik at overgangen ikke blir så brå. takker for tips! har ikke lakkert så mye slik på denne måten før:/ dette var ikke de beste bildene, så føler det lyver litt, for lakkforskjellen ble ikke så gal faktisk. gleder meg til å få slip+ rubbet opp
Fredrik 90 Skrevet Mai 30, 2014 Skrevet Mai 30, 2014 Blei bra dette, det viktigste er å få bort rusta så kan man ta det kosmetiske ved operasjonen senere Greit å sandblåse også så man får bort det meste, skal så smått til med det samme på min men jeg gruer meg litt VegarVS reagerte på dette 1
VegarVS Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Skrevet Mai 30, 2014 Blei bra dette, det viktigste er å få bort rusta så kan man ta det kosmetiske ved operasjonen senere Greit å sandblåse også så man får bort det meste, skal så smått til med det samme på min men jeg gruer meg litt hjalp seg ihvertfall.. så får vi se hvor lenge det holder er en grei jobb å gjøre. greit å stå ute å ta blåsingen, da det spruter blåsesand overalt så nå gjenstår bare en ordentlig vår/sommershine
VegarVS Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Skrevet Mai 30, 2014 En kompis som testa litt div produkter og metoder på Dodgen min, sin slitne lakk. Ser ut som den kan bli blank ihvertfall.Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Skrevet Juni 17, 2014 Oppdaga en oljelekk i helja. Må bytte bunnpannepakning. Å så har en driver til sentrallås i bakdøra tatt kvelden, så den skal byttes på jobben her til fredag. Pakningen skal byttes til torsdag av meg selv blir bra å få fikset dette også Sent from my Ifaun using Tapatalk Fredrik 90 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå