VegarVS Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Skrevet Juni 17, 2013 Flotte biler! e30'n er bare helt riktig!! takk for det
VegarVS Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Skrevet Juni 17, 2013 Tok en vask utvendig på 5'rn idag. Hadde planlagt en rubbing+ polish til lørdag, men det ble tattoo i stedet:) Hadde den på bukken littegranne også. Mistenker en liten eksoslekkasje ved midtre potte. Har visst vært av en gang denne her. Bilde av den største skavanken på hele bilen:) Denne bilen trenger sårt noen nye hjul nå. Kan ikke skjønne annet enn at det er derfor den rister over 80 km/t. Sent from my Ifaun using Tapatalk
Julianv Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Rister i ratt også? Typisk for casterstagforinger.. Skift til powerflex med en gang!
VegarVS Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Skrevet Juni 17, 2013 Rister i ratt også? Typisk for casterstagforinger.. Skift til powerflex med en gang! Litt risting i ratt. Merker det mest om man sitter på passasjersiden. Skal prøve med nye hjul først, så blir det evt nye fóringer:) Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Skrevet Juni 19, 2013 idag blir det bestilt følgende til E30`n: Ny kam med løftere , vipper armer ++ oljerør. Komplett sett med fòringer i urethan. og muligens ferdig tilpasset film til rutene. Gleder meg
VegarVS Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Skrevet Juni 19, 2013 Imorgen ryker Hondaen, å det betyr nye hjul på 5'rn!! Gleder meg:D Sent from my Ifaun using Tapatalk
VegarVS Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 Blitt fin den e30n der! Takk for det Da avleverte jeg Hondaen, å henta hjul til 5 serien.. blir påmontert senest i morgen
VegarVS Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 Disse 18" Sent from my Ifaun using Tapatalk
Tzunami Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Åh! blir lekkert bare litt kortere fjærer så har du "a proper car"
VegarVS Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 Åh! blir lekkert bare litt kortere fjærer så har du "a proper car" hehe, ja blir nok ett senkesett, etterhvert blir mye vaktjobbing i sommer, som jeg får utbetalt i slutten av ferien.. kanskje det blir noe da
VegarVS Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 Bestilt time til toning av ruter. 9 stk til sammen + en folie på bakfanger(innlastning). Men de kunne ikke ta den før 8.august. #smøresegmedtålmodighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå