VegarVS Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Er det jeg ser frem til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Nå er den endelig oppe!! Bak så gjenstår det: Nye bremserør fram til "T-stykket" + slanger. Nye bremseband, mont.sett og skjold. Håndbrekkwire. Foran: Bakre lenkearm fóringer. Stabstag fóringer. Ytre stabstag Støtdempere. Så skal jeg få montert hengerfestet. En del å få gjort før 31.juli! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Godt å se du får gjort litt ser litt forskjell på din bakstilling og min ja hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 hehe, håper det er noe utvikla ja sikkert litt mere stag og diverse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Hehe, ja å så er Jo det meste på min pakka inn i plast også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Hehe, ja å så er Jo det meste på min pakka inn i plast også stemmer! slipper foringer som ikke løsner, og når de først løsner henger halvparten igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Ute å cruiser god bil:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 [ Bilde ]Ute å cruiser god bil:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Herlig, er sånn en E34 skal se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Takk for det Fredrik! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 nå er bremsene ferdig montert bak.. bare å få løs de rustne røra+ slangene å montere nye! ser enden på alt bak nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Hengerfeste under montering. Må få ut monteringsanvisning til mandag før jeg fortsetter:) Bremser bak er feridig, må bare luftes. Ikke mye igjen nå Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Nå er alle foringer bytta, bremserør + slanger er i orden. bare hengerfeste + dempere framme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Ang 5-serien så skal den inn på verkstedet her på jobb å få bytta casterstagsforinger + hjulstillingskontroll, neste tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 FFFFFFFAAAAAAAEEEEN!!!! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 2 stk støtdempere var rustet fast! Tok ikke bildet, for jeg var så forbanna at jeg ikke tenkte på det. Fikk god hjelp av en kompis å de løsnet til slutt begge 2. Må ha en ny styrekule på h side da gjengene er gåene. Montert det sammen på høyre side. Skal flense på venstre side i morgen, å Kanskje få det sammen igjen. Blir noen timer i helga også, slik at min elektromann og gode venn kan koble ferdig hengerkontaktet og fangeren kan komme på igjen.. Gleder meg som en gaaaaal til å få kjørt godbilen igjen <3 Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå