Gå til innhold

SOLGT!

VegarVS
 Share

Anbefalte innlegg

2 stk støtdempere var rustet fast! Tok ikke bildet, for jeg var så forbanna at jeg ikke tenkte på det. Fikk god hjelp av en kompis å de løsnet til slutt begge 2. Må ha en ny styrekule på h side da gjengene er gåene.

Montert det sammen på høyre side. Skal flense på venstre side i morgen, å

Kanskje få det sammen igjen. Blir noen timer i helga også, slik at min elektromann og gode venn kan koble ferdig hengerkontaktet og fangeren kan komme på igjen.. Gleder meg som en gaaaaal til å få kjørt godbilen igjen <3

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er støtdemperne montert og er på bil. Nytt bremserør er flenset og montert ( takket være min gode kollega som flenset :D )

Får styrekule nå på morgenen, så håper å få alt sammen igjen i løpet av dagen foran.. å da begynner det virkelig å dra seg til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 2 nye(brukte) calipere bak da de andre ikke lot seg redde pga rusta fast luftenippel..

Disse ble gratis så det var gøy!:)

Ute å prøvekjørt, så ting virket veldig bra!

Bortsett fra at eksos kom litt lengre opp så den klirrer, ett bremseskjold som hår litt borti og at fangeren ikke kom helt på plass som den skulle.. Dette er småtteri, og kan fikses fort. Bilde kommer senere!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å se at du fikk orden på den, var forøvrig små kult med M stripene på panseret 8) Hadde jeg bare hatt hvit bil så skulle jeg hermet etter det :P

Hehe, Reidars Trafikkskole har det på sin nyeste bil og vi på 1-serie demobil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ebubagy7.jpg

Da får den bare stå fram til jeg er heime fra jobb og ferietur... Å jeg som har brukt 3 uker på å få den klar til jeg skal på jobb i morgen..

Heldig som jeg er, har kompisen min en kasse liggende, så da blir det kassebytte, og muligens shortshift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja satser på det! Blir å kjøre 5`r til Treungen i stedet da, så blir ikke feil det heller :))

Den fikk forøvrig nye foringer i casterstagene foran og hjulstillingskontroll, så nå rister den ikke i 80 km/t lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...