VegarVS Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Nå må du bare få deg senk hehe, tro meg, det kommer! sikkert ikke før skattepengene er her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Ang bytte av kamaksel, har jeg kommet fram til at jeg skal gjøre det.. og da samtidig, gi den ett oljeskift, for å få helt ny olje + filter. Kit : http://www.ebay.com/itm/320997872033?ss ... 1423.l2648 så skal oljerøret også byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Kjør på Vegar, kjøp det settet, men selg kamakselen og kjøp denne http://kmcams.com/product_info.php?cPat ... cts_id=419 Evt hør med de om de vil slipe om den fra ebay eller ha den i innbytte ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 hehe, oida.. kvasskam! jeeevla dyrt for en kam! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 senkesett og rieger infinity leppe bestilt fra gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Kan få steg tre kam også for samme pris og da slipper du at bilen sviver på tomgang Sent from my teletuttelutt using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Kan få steg tre kam også for samme pris og da slipper du at bilen sviver på tomgang Sent from my teletuttelutt using Tapatalk 2 haha, ja det hørtes jo moro ut sånn midt på vinteren og man skal la bilen svive for at den skal være lunka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Ja kjempegreit det ! Bare å justere opp tomgangen litt. Når jeg kjørte med min steg 2 kam så sveiv ikke bilen reint før jeg hadde over 80km/t i 5. gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Bilen har hatt ett lag med skitt som jeg ikke fikk vasket godt nok vekk, så da tok jeg en runde med Meguiars Techwax 2.0. Noen som ser ironien? Så fikk jeg summa meg til å foliere lyktene.. synes resultatet ble bra Neste på agendaen er å få tectylert + bodyskyts på kanaler + nedre del av bakfanger, da dette er veldig falmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 da kom senk og frontleppe dettende inn her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 viste seg å bare være fjærer i senkesettet, men jaja.. skal overleve det.. om jeg ikke er fornøyd skaffer jeg komplett sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Rieger infinity frontleppe montert.. kanskje senk til kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 etter flere timer med intens garasjejobbing, så fikk bilen endelig senk igårkveld. har ikke rukket å få tatt noen ordentlig bilder.. skal se om jeg får ut ett snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Bare å ta bilder nå vegar! Blir seenes bra ut denne her tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 will try! hehe, satser på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå