hermanoo90 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Tøff bil du har nå Vegar, bra oppgraderinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 takk for det Hermano! skulle ønske jeg kunne gått så grundig til verks som du har gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 gårsdagens snapshot. nye felger kanskje..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Kjør på med nye felger! Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 er felga til en kompis, som skal på golfen hans.. men kunne tenkt meg noe lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Du MÅ skaffe deg sånn du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 hehe! blir nok ikke billig! men ser gs har kampanje på 17" hjulsett til e30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Bare å få bestilt.. Kommer til å se sykt bra ut på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 hehe... ikke bare bare, med nytt hus og liten kid..! får se hvordan det barker i vei når feriepenger + skattepenger er kommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Nå er jeg virkelig i tenkeboksen! fikk ett tilbud i vinter om å kjøpe komplett 325i motor,girkasse + bakstilling.. skal jeg legge noen tusen i det og heller ta arbeidet med det, eller bruke 1500 kr på å bytte kam i m40 motoren? hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 ny motor! ny motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Det er like greit å få bytta motor med en gang. If you once go m20, you never og back.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Lett!!! Bytt motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 hehe! det er jo absolutt å anbefale.. noen som har gjort dette før? mtp godkjenning osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Har vel nå kommet til den konklusjonen at det blir å heller bytte kam i M40`n. Så bruker jeg heller penger på å få den i enda bedre teknisk stand. Kjøpte akkurat bremser bak(ikke håndbrekk deler), så er det en demper foran som må byttes, samt foringer foran og bak. Hadde bilen vært strøken, så kunne jeg nok heller vurdert å sette i 2,5 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå