///Dybdahl Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Den fra E60 er forskjellig, Jeg oppgraderte min CCC 2005-2008 til CIC 2009->en kjempe fin oppgradering hvis du skal bytte ut CCC som mangler vesentlig "programmer" skaffer CIC og koding av dette, dersom du trenger det. Har du alt eg trenge for ein slik oppgradering badsha?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Snakka med Bavaria igår om dette å dei kunne bekrefte at det er ein svakhet på denne modellen! Eg spure om alternativ repreasjon uten å kjøpe org delen,å det hadde hatt eit par tilfeller av at folk hadde kjøpt brukt eller "Ebay" så han hintet etter! Det hadde resultert i at det ikkje passet til den og den bilen,el ikkje ikkje virket etc! Veit ikkje om han sa dette for å få meg til å bruke masse penger på dem eller om det berre var eit godt råd!:-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Med tanke på å kjøpe brukt er nok ikke en BMW-forhandler det beste å forhøre seg med. Det er heller ingen grunn til at det ikke skulle passe til din bil, så lenge du kjøper en beregnet for din bil. Når det er sagt er det jo alltid en liten risiko med at den du kjøper har samme feil som den du har og slikt, men om det er en selger med mange salg og gode tilbakemeldinger går det nok somregel bra. Hadde det vært meg ville jeg heller kjøpt den nye typen iDrive (CIC) som kom i 2009 slik som badsha nevner, men det betyr bytting av skjerm og iDrive-hjul også, så det vil være litt mer arbeid, samt koste litt mer. Jeg har også gjort denne oppgraderingen, og synes den nye er noen hakk over den gamle. Ligger litt info og bilder i tråden om bilen min (link i signaturen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Den fra E60 er forskjellig, Jeg oppgraderte min CCC 2005-2008 til CIC 2009->en kjempe fin oppgradering hvis du skal bytte ut CCC som mangler vesentlig "programmer" skaffer CIC og koding av dette, dersom du trenger det. Har du alt eg trenge for ein slik oppgradering badsha?? Hei Dybdahl! jeg har alt for en slik oppgradering ja, skaffer dette. Alt er vesentlig mye bedre en den generasjonen du har. er ikke en billig oppgradering, men bedre og omtrent i samme prisnivå. send PM om dette er interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MbwE90 Skrevet Desember 30, 2016 Share Skrevet Desember 30, 2016 On 25.1.2013 at 13.13, badsha skrev: Den fra E60 er forskjellig, Jeg oppgraderte min CCC 2005-2008 til CIC 2009-> en kjempe fin oppgradering hvis du skal bytte ut CCC som mangler vesentlig "programmer" skaffer CIC og koding av dette, dersom du trenger det. Hei sann. Jeg vi gjerne bytte CCC til CIC. Kan du hjelpe med meg det, og hva vil det koste? Jeg har problem med Idrive og må byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 30, 2016 Share Skrevet Desember 30, 2016 7 minutter siden, MbwE90 skrev: Hei sann. Jeg vi gjerne bytte CCC til CIC. Kan du hjelpe med meg det, og hva vil det koste? Jeg har problem med Idrive og må byttes Denne tråden er jo fra 2013 og bruker har ikke vært aktiv på forumet siden. Se heller her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MbwE90 Skrevet Desember 30, 2016 Share Skrevet Desember 30, 2016 (endret) Har du et nr jeg kan kontakte deg angående denne saken? Endret Desember 31, 2016 av MbwE90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå