Tony:) Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 jess endelig er Bmw i garasjen har lenge sette etter en BMW E46 å no fant eg en, her er min ny kjøpte Bme E46 320cd 2003 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Gratulerer med pen E46. Men ville uten tvil fjernet M emblemet i front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Gratulerer med pen E46. Men ville uten tvil fjernet M emblemet i front. Jeg hadde hivd de splitterne også. Men ellers pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Gratulerer med pen bil, facelift coupe er ikke feil å se på! Jeg syns clubsport splitterne er råe Men M emblemet gotta go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Gratulerer med pen bil, facelift coupe er ikke feil å se på! Jeg syns clubsport splitterne er råe Men M emblemet gotta go + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Meget fin bil, men enig med de andre her om M-merket. Også ville jeg ha lakkert CS spiltterne i bilens farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.r0nning Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Nydelig bil! Hvilke modifisering tenker du å gjøre videre? hva er evt. gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.r0nning Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Nydelig bil! Hvilke modifisering tenker du å gjøre videre? hva er evt. gjort? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Nydelig E46 Facelift coupe med M-pakke er knall fint. Synes egentlig utseendet på disse har holdt seg bra, ser moderne ut selv om det er en gammel bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå