Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bilen har fjusket en del i det siste, så idag renjorde jeg lmm og pusset pluggene, pluggene var litt sotete men ikke så alt for jævli, men den siste pluggen, lengst inn mot torpedoveggen, var jævli sotete og den var full av olje, tilogmed neddi plugghullet vis dere skjønner, der coilen sitter nerri. HJELP? hva er det liksom? og har dere noen andre tips til at den fjusker? fjusker like godt etter jeg pusset pluggene og.

Skrevet

Kommer ikke olje ut av coilen diesel-power82.

Det er nok toppdekselpakningen din som er dårlig, eller rettere sagt de små pakningene rundt plugghullene. Da vil det lekke olje nedi plugghullene, som igjen gir tenningsfeil og fjusk.

Skrevet

Nei, ikke dem. Som "CrZyWiz" sier er det pakninger mellom toppdekselet og toppen som er problemet. Disse må byttes, er en relativ kjapp og grei fiks.

Skrevet

Detta er vel typisk m50 motorene? hadde samme problem på min. Der ble toppdekselpakning skiftet og da var jeg kvitt problemet :)

Tipper du sliter med noe av det samme problemet..

Skrevet
Detta er vel typisk m50 motorene? hadde samme problem på min. Der ble toppdekselpakning skiftet og da var jeg kvitt problemet :)

Tipper du sliter med noe av det samme problemet..

Stemmer det, dette er vel en liten svakhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...