Kristian Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Grom bil Kristian!! Gleder meg til å sitte på fanget ditt og styre @Gatebil Vålerbanen Mai 2013 Ehh.... kokken sitter jo ikke ved bordet til Kongen, Bjørnar... Du skal jo holde liv i grillen så pølsene er gode og møre når jeg er innom og bytter dekka Makan.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Ser d e blå kjølevæske på motorn!Kor godt fungera den? spinn den på grus med den væsken? Spørs om vi må bytte den reset..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Ser d e blå kjølevæske på motorn!Kor godt fungera den? spinn den på grus med den væsken? Spørs om vi må bytte den reset..? Må nokk d da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 hmm... Får vel følge med videre på denne überstrøkne m5'n her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 jeg også, kom nok i rette hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Flott bil Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Takker for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Kan jo nevne litt hva som skjer med denne om dagen, bortsett fra vanlig vedlikehold og oppstrekking Blir nye felger denne sesongen, har et sett med nyrenoverte BBS RC 8 og 9x18 som jeg kommer til å bruke. Til neste sesong vil 8" rc'ene bli sendt til bredding og bli brukt bak, mens 9" vil bli brukt foran. Men foreløbig blir de som de er. Noen som har innspill på dekkdimensjon jeg burde gå for?? Har to helt nye 225/35-18 liggene som jeg tenkte å prøve foran, så gå til innkjøp av 235/35 bak. I går fikk jeg ny e-prom (chip) med oppgradert software ifra fekzen, har brukt han tidligere også, vært veldig fornøyd med produktene ifra han. Har en breifront på hånda som jeg håper å få henta til helga, satser på at jeg får jakobm5 her inne til å lakkere det for meg Har også handlet "motorsport" dørhåndtak, som jeg synes er en fin detalj Det var det jeg kom på nå, sånn ellers blir alt gått over og bytter det som trengs. Skal få lagt ut litt bilder seinere. Har også handlet coilovers og 19" felger/dekk som skal på bruksbilen, E91 lci. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 swert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Stille du med hiace i helga om i må hente breifront? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Stille du med hiace i helga om i må hente breifront? Desverre, skal jobbe nattskift i helga, sånn er det i oljebransjen, noen må stå på for å holde dette landet i live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Utrolig nydelig bil BBS RC i 18" er det ikke ofte man ser.. Har du bilder av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Stille du med hiace i helga om i må hente breifront? Desverre, skal jobbe nattskift i helga, sånn er det i oljebransjen, noen må stå på for å holde dette landet i live Går bra, vi gjør det på dagtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Utrolig nydelig bil BBS RC i 18" er det ikke ofte man ser.. Har du bilder av de? Kommer bilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Deeeilig bil Vil se mere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå