PenguiN- Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 jeg gjentar; http://www.ebay.com/itm/BMW-F10-5-Serie ... d1&vxp=mtr De er ikke tre-utenpå-lister. De så veldig proffe ut. Der får du jo også 800USD tilbake når du sender dem dine originale lister (så de kan lage de også om til carbon lister) reell pris er jo derfor ca 1000 USD + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Så på feil link ser jeg. De siste du linka til ser jo bra ut syns jeg da. Blir nok uansett ikke karbon lister enda tror jeg. Får vel prioritere senkefjærer og M-performance nyrer ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 5500,- for komplette lister er iallefall billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Felgvask... Polering og voksing av casterstag. Alt understell jeg monterer på bilen får samme behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Hvorfor du drar felgene inn i dusjen skjønner ikke jeg.. Da må det være bedre å stikke bort på selvvasken på statoil ol. hvis du ikke har opplegg for vask hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CareTaker Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Byttet klimakontrollen fordi den hadde blitt litt gråaktig i fargen og ikke matchet panelene rundt lenger....:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Hvorfor du drar felgene inn i dusjen skjønner ikke jeg.. Da må det være bedre å stikke bort på selvvasken på statoil ol. hvis du ikke har opplegg for vask hjemme.. godt og varmt på badet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Nytt håndlaget effektanlegg fra tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Bygget s54 med 1000whp er det mest fisefine jeg har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Bygget s54 med 1000whp er det mest fisefine jeg har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 29000,- for komplett interiørlister til f10 i karbon.EDIT 24000,- var det for M-performance interiør lister til F10 Å i h...... !! Kjøpte selv originale Sorte Pianolakk lister til interiøret i E90en, kosta meg 6000,- og synes det var dyrt nok Må ærlig innrømme det, interiørlister ikke ikke verd en 2 ukers sydentur tur eller en pen E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 29000,- for komplett interiørlister til f10 i karbon.EDIT 24000,- var det for M-performance interiør lister til F10 Å i h...... !! Kjøpte selv originale Sorte Pianolakk lister til interiøret i E90en, kosta meg 6000,- og synes det var dyrt nok Må ærlig innrømme det, interiørlister ikke ikke verd en 2 ukers sydentur tur eller en pen E34 Lurte litt på m-performance frontleppe i karbon. Stiv pris på denne også 13000,- men den ser utrolig bra ut på F10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Har gjort mye fisefint med bilene mine. Men kan nevne en ting her: Jobber jo i en bilforretning som heter AutostradaSport, så da må jeg selvfølgelig ha firmalogoen på skiltplatene mine. Feilen var bare at logoen ikke hadde rett farge, så fikk derfor produsenten av skiltplatene til å lage ett "one off" kun for meg i orange, som matcher alle de orange detaljene jeg hadde på bilen min Hvordan skiltplata til AutostradaSport egentlig er: Hvordan skiltplata ble en del av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 [ Bilde ]Felgvask... Hahah! Den der var strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Har bytta til ny type skilt jeg også, men ville ikke kallt det fisefint, klarer ikke øke intrykket av en eldre bil med så mye for kun 140 kroner dersom du kjøper noe annet Men må innrømme at jeg har vasket alle plastdekslene i motorrommet i dysjen/oppvaskkummen og silikonbehandlet dem, samt byttet ut alle proppene og koppene på jekkfestene fordi de hadde noen riper i seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå