Gå til innhold

Hva er det mest fisefine du har gjort bilen din?

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

29000,- for komplett interiørlister til f10 i karbon.

EDIT 24000,- var det for M-performance interiør lister til F10

Å i h...... !! :shock: Kjøpte selv originale Sorte Pianolakk lister til interiøret i E90en, kosta meg 6000,- og synes det var dyrt nok :roll:

Må ærlig innrømme det, interiørlister ikke ikke verd en 2 ukers sydentur tur eller en pen E34 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29000,- for komplett interiørlister til f10 i karbon.

EDIT 24000,- var det for M-performance interiør lister til F10

Å i h...... !! :shock: Kjøpte selv originale Sorte Pianolakk lister til interiøret i E90en, kosta meg 6000,- og synes det var dyrt nok :roll:

Må ærlig innrømme det, interiørlister ikke ikke verd en 2 ukers sydentur tur eller en pen E34 :lol:

Lurte litt på m-performance frontleppe i karbon. Stiv pris på denne også 13000,- men den ser utrolig bra ut på F10. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort mye fisefint med bilene mine. Men kan nevne en ting her:

Jobber jo i en bilforretning som heter AutostradaSport, så da må jeg selvfølgelig ha firmalogoen på skiltplatene mine. Feilen var bare at logoen ikke hadde rett farge, så fikk derfor produsenten av skiltplatene til å lage ett "one off" kun for meg i orange, som matcher alle de orange detaljene jeg hadde på bilen min :mrgreen:

Hvordan skiltplata til AutostradaSport egentlig er:

attachment.php?attachmentid=525268&stc=1&d=1305572202

Hvordan skiltplata ble en del av bilen :D

attachment.php?attachmentid=547773&stc=1&d=1309623666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bytta til ny type skilt jeg også, men ville ikke kallt det fisefint, klarer ikke øke intrykket av en eldre bil med så mye for kun 140 kroner dersom du kjøper noe annet :)

Men må innrømme at jeg har vasket alle plastdekslene i motorrommet i dysjen/oppvaskkummen og silikonbehandlet dem, samt byttet ut alle proppene og koppene på jekkfestene fordi de hadde noen riper i seg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...