Steffen.. Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 På de første bildene med senket bil, var den på bunn da? Og sommer felgene dine, skal du selge de? Da er den så og si i bunn ja. Er 4-5 mm igjen foran og bak må man fjerne justeringa for å få lavere. Men den går Kan vurdere å selge felgene ja. Dekka er nesten ikke brukt. Kom gjerne med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Liten felg teaser... Gleder meg ikke no særlig til sommer nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 E91 er stoooor, plass til masse..... Takk fo kjapp, grei og hyggelig handel, beklager at jeg hadde det så travelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Zito felger? Hvilken dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 GS Silvertrack og Zito WP111? Nei E91 er IKKE stor.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Syns E91 er litt smal innvendig i bagasjerommet, men det er plass til store hjul da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Hehe. Ja PÅ bilen og ikke inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 E91 er stoooor, plass til masse.....Takk fo kjapp, grei og hyggelig handel, beklager at jeg hadde det så travelt Takker for handelen ja. Håper å kunne se bilen din live igjen i løpet av sommeren! Zito felger? Hvilken dim? Det ene settet er Zito W111 som er lakkert hvite. Dim er 19x8.5 og 19x9.5 GS Silvertrack og Zito WP111? Nei E91 er IKKE stor.... Usikker på hva GS kaller de Men er LM kopi hvertall! Og nei E91 er ikke stor, men den imponerer stadig Syns E91 er litt smal innvendig i bagasjerommet, men det er plass til store hjul da Hehehe, den romma 8x19" hjul så Vil jo si det er brukanes! Torsdag kl 13.00 blir det godkjenning av senk! Veldig spennt på hvordan det kommer til å gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Joda, lett å få plass til esker med hjul, for all del. Men litt større ting blir det fort verre med Regner med det er 5-serie-innpress på de felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Joda, lett å få plass til esker med hjul, for all del. Men litt større ting blir det fort verre med Regner med det er 5-serie-innpress på de felgene? Jada, har takboks også da Litt usikker på inpresset. Men 2 felgsett der Har noen dårlig bilder av de på bilen, klarte bare ikke dy meg Legger opp de senere ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Det er 3 serie innpress lm et35, zito et35 og et41 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Det er 3 serie innpress lm et35, zito et35 og et41 Stemmer. Er ikke mange mm spacere jeg trenger bak på Zito felgene hvertfall Det kommer til å bli grise rått!! Biler av felgene på bilen kommer strax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Her kommer noen bilder av prøve montering. Ble bare noen få dårlige bilder siden jeg egentlig ikke hadde tid til å prøve montere Men klarte nesten motstå fristelsen da Nå håper jeg virkelig tiden frem til sommeren blir kort og rask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Så vel ikke veldig feil ut det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Kommer til å se bra ut det der ja. Men du kan nok fint klaske på en spacer på Zitoene. Jeg har 8mm spacere på når jeg har på mine 9,5x19 ET35. Altså da ET27. Går akkurat med mine 275 Dingdong dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå