probewhiskey Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Hva er spesielt med Hartmann utgaven til bmw ? noen som har peiling på hvilke kjente feil bmw 318 E46 (1999) sliter med ?
Lars89 Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Av mekanisk er det hyppige feil på Dårlig håndbrekk Defekt skiltlys/bagasjeromsåpner(irr) Defekt viftemotstand Defekte vindusheiser Knekte fjører bak Rust bremserør bak Tullete sentrallås (grunnmodul og låsekasser) Stabstag og lenkearmer foran Defekt airbagsensor i passasjersete Gåen fuktsperre i dørene Radiator/ekspansjonstank (lekkasje) Vannlekkasje stuss bak på topp Ulyd Differensial Mye av dette er jo slitedeler, men greit å sjekke opp før kjøp. Har jo i tillegg feil som kan komme på alle biler som bremsecalipere, hjullager, støtdempere, vannpumpe, termostat osv Ang karosseri er rust i bakluke, panser og dører vanlig, men har også sett tilfeller der det er rustet i framskjermer, bakskjermer, bakplate og A/B-stolpe. Vær derfor nøye med å sjekke etter rust på biler du ser på.
probewhiskey Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 takk for svar lars89- nei, ikke hamann.. se på disse bildene. har aldri sett dt før, er dt fake eller ?
VegarVS Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Jøss.. Har jeg aldri sett.. ! Sent from my vacuumer using Tapatalk
awt Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Spørs om de ikke bare er navnet på forhandleren..?
probewhiskey Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Hmm, tviler egentlig på dt.. Trur eg må ringe ned til tyskland å høre med dem : p
StigJ Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Er nok forhandler ja: http://ah-hartmann.bmw.de/de/ah_hartman ... ntact.html
probewhiskey Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 hmm.. men skjønner ikke hvorfor de skriver navnet på forhandleren bakpå bilen : /
Lars89 Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 MANGE bilforhandlere som gjør dette, også norske
StigJ Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 Sånn så min ut da jeg kjøpte den fra Autohaus Fink i Tyskland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå