-Roger- Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Satt på mitt jeg og men satte justeringsskruen nede,,, da sitter gummien igjen oppe. Er det feil skal justeringen sitte oppe? ble skikkelig stift da, jekker opp på en side løfter da begge hjula på den siden... Noen som kan bekrefte dette? Tydeligvis har hvertfall en av oss gjort feil Synes det var merkelige greier. For meg var det liksom ikke logisk og sitte den hverken nede eller oppe. Så feil ut begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Da det ble montert på min tidligere E90, så satt justering nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 På min E91 monterte jeg justeringen oppe (bilstein). Hvordan i huleste får dere til å justere noe hvis dere monterer justeringen nede? Da må den jo ligge nede i bærebroen(?). Dette gjelder da E91. Edit: Kan være jeg har annet oppsett bak. Min fjær er mye lenger enn på bildet til -Roger-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 På min E91 monterte jeg justeringen oppe (bilstein). Hvordan i huleste får dere til å justere noe hvis dere monterer justeringen nede? Da må den jo ligge nede i bærebroen(?). Dette gjelder da E91.Edit: Kan være jeg har annet oppsett bak. Min fjær er mye lenger enn på bildet til -Roger-. Var delvis derfor jeg konkluderte med at den skulle stå oppe. Så trangt ut og justere dersom jeg satt den nede fordi justeringsskruen blir liggende "Nedi" bærebroen... Bildet mitt er bare hentet fra nettet. Ikke akkurat samme settet som vi har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 På den E90'en jeg snakker om var det en veldig flink mekaniker som satt justering nede, så regner med det er riktig. edit: bak selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berndtsson Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Justeringa skal være oppe. Men man må ta ut den koppen som sitter i karosseriet, nr 10 på bildet: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=45 Kan også ta en titt her, flere som har montert feil: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=277832 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Tusen takk for info! I dag har jeg demontert og fått det på riktig på plass. Nå er det plutselig "logisk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berndtsson Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Synes ikke jeg får senka nok foran.. Noen andre som har samme problem? Fjerne hjelpefjøra, eller skjære bort styringa som sitter sveisa på fjørbeinet? Slik at man kan senke fjørbeinet lengre ned i navet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Jeg har fått lekkasje på begge bakdemperne på settet mitt. Flere som har fått problemer med dette? Sent from my iPhone using Candy Crush Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Dere som har e90. Monterte dere oem topplageret rett oppå den skiva som er øverst når settet ble levert? For når jeg gjør det så går ikke mutteren kjempe langt innpå i toppen. Sliter også med klunking i små humper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Jeg har fått lekkasje på begge bakdemperne på settet mitt. Flere som har fått problemer med dette?Sent from my iPhone using Candy Crush Samme problem her. Kom etter kun 3mnd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Dere som har e90. Monterte dere oem topplageret rett oppå den skiva som er øverst når settet ble levert? For når jeg gjør det så går ikke mutteren kjempe langt innpå i toppen. Sliter også med klunking i små humper... Husker ikke hvordan det var med monteringen men jeg har også klunkelyder. Byttet ut lenkestagene mine til justerbare fra Gs og det ble noe bedre men ikke borte. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå