Gå til innhold

Gruppekjøp FK coilovers. TUV SIDE 15.

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Satt på mitt jeg og men satte justeringsskruen nede,,, da sitter gummien igjen oppe. Er det feil skal justeringen sitte oppe? ble skikkelig stift da, jekker opp på en side løfter da begge hjula på den siden...

Noen som kan bekrefte dette?

Tydeligvis har hvertfall en av oss gjort feil :)

Synes det var merkelige greier. For meg var det liksom ikke logisk og sitte den hverken nede eller oppe. Så feil ut begge deler :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På min E91 monterte jeg justeringen oppe (bilstein). Hvordan i huleste får dere til å justere noe hvis dere monterer justeringen nede? Da må den jo ligge nede i bærebroen(?). Dette gjelder da E91.

Edit: Kan være jeg har annet oppsett bak. Min fjær er mye lenger enn på bildet til -Roger-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min E91 monterte jeg justeringen oppe (bilstein). Hvordan i huleste får dere til å justere noe hvis dere monterer justeringen nede? Da må den jo ligge nede i bærebroen(?). Dette gjelder da E91.

Edit: Kan være jeg har annet oppsett bak. Min fjær er mye lenger enn på bildet til -Roger-.

Var delvis derfor jeg konkluderte med at den skulle stå oppe.

Så trangt ut og justere dersom jeg satt den nede fordi justeringsskruen blir liggende "Nedi" bærebroen...

Bildet mitt er bare hentet fra nettet. Ikke akkurat samme settet som vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 10 months later...
  • 3 weeks later...

Dere som har e90. Monterte dere oem topplageret rett oppå den skiva som er øverst når settet ble levert? For når jeg gjør det så går ikke mutteren kjempe langt innpå i toppen. Sliter også med klunking i små humper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har e90. Monterte dere oem topplageret rett oppå den skiva som er øverst når settet ble levert? For når jeg gjør det så går ikke mutteren kjempe langt innpå i toppen. Sliter også med klunking i små humper...

Husker ikke hvordan det var med monteringen men jeg har også klunkelyder.

Byttet ut lenkestagene mine til justerbare fra Gs og det ble noe bedre men ikke borte.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...