littlep Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Dagens EU-kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Gårsdagens kveldsvask Tok også en runde med polering på utsatte områder med Swissvax Blau-Weiss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelø Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Snasen bil! Har SW Blau-Weiss på min E91N fungerer meget godt! Hvor store sommerfelger har du ? Bredde på dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Takk takk. Har 225/35-19 foran og 255/30-19 bak. Synes bilen ser voldsomt høy ut på de mørkeste bildene, men det er en illusjon det, er originalt m-sport understell på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelø Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Syns den er lav med M-sport, men kunne tenkt meg 2-3 cm lavere framme Byttet ut runflatene du også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Runflats er byttet ut. Sitter Dunlop Sportmaxx på alle hjul i dag, synes de sporer litt, så drømmer om å bytte til Goodyear F1 Asymetric 2 som er de beste dekkene jeg har kjørt med. Ser det er flere på forumet her som også er fan av disse. Mulig det blir neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelø Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Sliter med sporing ja :/ Da angrer jeg på att jeg kjøpte 235 framme og 265 bak :/ Men sikkert bedre enn runflat, det er rett å slette et hel.... å kjøre på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Med Goodyearene er ikke sporing noe problem, så bare å bytte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelø Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Kjøpte med Falken dekk, får prøve dem en sesong. Var ikke upris på Goodyear dekka. Litt over 2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 Livet som småbarnsfar har gjort at jeg trenger mer plass, så nå skal bilen selges. Om noen har lyst på en av de fineste og mest spesielle e91'ene som er levert fra BMW, så ta kontakt. Annonse kommer senere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Flott bil og fantastisk fargekombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2015 (endret) Takker Det er en bil som må oppleves både visuelt og på veien. Her er annonsen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=59006645 Endret Mai 12, 2015 av littlep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Bilen ble i dag EU-kontrollert med null feil http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=59006645 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå