Gå til innhold

Stian's E34 535i Renovering og oppbygging @ E34 Garasjen


RedCab
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Ikke så mye nytt her akkurat nå, enn at jeg har handlet inn komplett V8 grill ;) Så nå har jeg komplett front. Blir å kjøpe nye frontlykter, tåke-og blinklys etterhvert :)

Ellers kom det betongbil med litt ny betong til gulvet i nye verkstedet vårt. Så det nærmer seg montering av løftebukk og maling av gulv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Nu jävlar...nu skal byggast!

Endelig kom bilen inn til vinteren, da sommerbilen havnet på fjernlager :P

Utvendig, understell og motorrom ble grundig vasket med kjemisk og høytrykk vask før den ble trillet inn på plassen sin :)

Min er da den som står til høyre, og til venstre står Bjørn's 540 M5 V8 kompressor prosjekt :)

post-46380-0-97781800-1446410950_thumb.j

post-46380-0-12481800-1446410982_thumb.j

Vi har også opprettet firma, E34 Garasjen :) Vi tilbyr lakkering (smart-rep), Bil elektro og diagnose, lakkbehandlig, innvendig rens og div montering av utstyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal komme med noen bilder imorgen. Har pussla litt med bilen idag. Har tatt av framskjermer, fjernet hengerfestet og ledningsnettet til dette. Sett litt på fuelsystem muligheter, og lagt noe planer rundt dette :P

Demontere vel dørene imorgen, og setter bilen på bukker. Kommende uke skal bensin tank og understell demonters :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...