RedCab Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Skrevet Mars 1, 2015 ferdig...745i oljefilter huset fikk også nedre del lakkert sort.
viggo E34 Skrevet Mars 2, 2015 Skrevet Mars 2, 2015 Det blir knallbra det her Følger spent med på videre oppdateringer
RedCab Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Skrevet Mars 14, 2015 Ikke så mye nytt her akkurat nå, enn at jeg har handlet inn komplett V8 grill Så nå har jeg komplett front. Blir å kjøpe nye frontlykter, tåke-og blinklys etterhvert Ellers kom det betongbil med litt ny betong til gulvet i nye verkstedet vårt. Så det nærmer seg montering av løftebukk og maling av gulv
RedCab Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Skrevet Juni 3, 2015 Da er første diffen som skal brukes rengjort...og er klar for litt pleie, så litt farge tilslutt Slik var den: Etter litt blås: Da fikk jeg gjort noe idag
viggo E34 Skrevet Juli 25, 2015 Skrevet Juli 25, 2015 skjer det noe mer her da Stian? lenge siden siste update no
Gabz Skrevet Juli 27, 2015 Skrevet Juli 27, 2015 Fint prosjekt, jeg også venter spent på oppdatering!
RedCab Skrevet August 1, 2015 Forfatter Skrevet August 1, 2015 Er rolig på denne bilen i disse tider. bygger ny lakkboks i nye verkstedet. Og må rydde plass for å få inn bilen, og gjøre klart for take off på restaurering og bygging men handler inn litt deler da
RedCab Skrevet August 2, 2015 Forfatter Skrevet August 2, 2015 Må vel til sverige en tur og hente girkassa mi som snart er ferdig tilpassa. Så er vel også tilton clutch på vei i posten wiggins koblinger og noe småtteri
sveigis Skrevet August 2, 2015 Skrevet August 2, 2015 Jeg titter hver dag og venter på updates. Du får slenge inn noen updates mellom byggeslagene:)
RedCab Skrevet September 27, 2015 Forfatter Skrevet September 27, 2015 Corrado..sommerbilen settes bort på vinterlagring nå i uka. Så kommer endelig 34'n inn i nye verkstedet Det blir en bra vinter i år
RedCab Skrevet November 1, 2015 Forfatter Skrevet November 1, 2015 Nu jävlar...nu skal byggast! Endelig kom bilen inn til vinteren, da sommerbilen havnet på fjernlager Utvendig, understell og motorrom ble grundig vasket med kjemisk og høytrykk vask før den ble trillet inn på plassen sin Min er da den som står til høyre, og til venstre står Bjørn's 540 M5 V8 kompressor prosjekt Vi har også opprettet firma, E34 Garasjen Vi tilbyr lakkering (smart-rep), Bil elektro og diagnose, lakkbehandlig, innvendig rens og div montering av utstyr BimmerAnders reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet November 2, 2015 Skrevet November 2, 2015 (endret) Det her blir knall bra, gleder meg på oppdateringer fremover Endret November 2, 2015 av viggo E34
RedCab Skrevet November 8, 2015 Forfatter Skrevet November 8, 2015 Skal komme med noen bilder imorgen. Har pussla litt med bilen idag. Har tatt av framskjermer, fjernet hengerfestet og ledningsnettet til dette. Sett litt på fuelsystem muligheter, og lagt noe planer rundt dette Demontere vel dørene imorgen, og setter bilen på bukker. Kommende uke skal bensin tank og understell demonters
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå