Thundercoil Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Spør du meg, er det bare til å gjemme den! Hvis du vil ha den synlig, kan du jo bygge den i en skrå vinkel, Evt helt loddrett innerst i bagasjerommet
rmb.bmw Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Spør du meg, er det bare til å gjemme den!Hvis du vil ha den synlig, kan du jo bygge den i en skrå vinkel, Evt helt loddrett innerst i bagasjerommet tenkte å ha den skrå innerst i bagasjerommet ja å lage noe kult ut av et takk for raskt svar kompis
Thundercoil Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Høres bra ut! Lykke til da Viktig med en god finish. Hvertfall når det andre er så gjennomført.
rmb.bmw Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Høres bra ut! Lykke til da Viktig med en god finish. Hvertfall når det andre er så gjennomført. hmmm jeg gjør alltid god finish
littlep Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Enig prøv å skjule den så mye som mulig. Med såpass anlegg du bygger kan du jo vurdere jbl ms-8 for å prosessere lyden for å få mer romfølelse i tillegg til at den fjerner uønskede peaker i lydbildet. Kommer til å installere denne selv i min.
TommyFF Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Så ikke denne før nå. Pent eksemplar, blir spennende å se den ferdig keep up the good work !
rmb.bmw Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Så ikke denne før nå. Pent eksemplar, blir spennende å se den ferdig keep up the good work ! hehe takk
rmb.bmw Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Enig prøv å skjule den så mye som mulig. Med såpass anlegg du bygger kan du jo vurdere jbl ms-8 for å prosessere lyden for å få mer romfølelse i tillegg til at den fjerner uønskede peaker i lydbildet. Kommer til å installere denne selv i min. kommer til å gjøre det:D kan du sende meg et eksempel biler på basseren ?
rmb.bmw Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Hei igjen folkens da tenkte jeg skrive for en hel uke i dag og legge ut masssse bilder det som har blitt gjort innvendig er : trekt alt av kabler montert dørtrekk og frontsett dynavind d99 2D carbon folie begynt å bygge i bakasje rommet til forstereren. så har fått gjort en del hvis jeg tenker meg om. har 19 dager igjen på meg til å bli ferdig med hele bilen. Begynner egentlig å bli litt skeptisk men får bare jobbe å se hvor langt jeg kommer det har dukket opp et lite problem det er at phono kablene jeg har montert passer ikke til forsterkeren, men det problemet løser seg med y ledd.... ellers går alt som planlakt egentlig, håper på å bli helt ferdig innvendig i løpet av neste uken søndagen tar jeg som en brake day. har blitt lange kvelder langt ut på natten i det siste... og kroppen begynner å kjenne det godt med andre ord så mer har jeg ikke å si, lurer dere på noe så spytt det ut legger ut en haug med bilder nå kom gjærne med komentar PS har ikke fått tatt bilder av dynavin d99 tar noen i morgen 2D CARBON mittkonsol 2D Carbon mittkonsol + klart til dynavind spiller Laget høytaller ramme til focal k2 power Lyd isolering Bunn plata til forsterker der skal forsteren ligge mdf platene er ferdig kappet og tilpasset nå er det bare å sette sammen da er man i gang baklpate skrudd sammen klar til trekking stoff hentet oss STRØMMEN BILRADIO samt stoff lim på spray DLS da har jeg begynt å trekke litt slik ble det grunn til forskjellig kapp på vær side er pga det er forsjellig inne i bagasje rommet litt av hva som kvelden bringte slik ble det til slutt uten front platen godt gjennomført!!!! Dette var alt for denne gang kom med KOMENTARER !!!!
Tzunami Skrevet April 27, 2013 Skrevet April 27, 2013 Det der så ikke ille ut! ganske gjennomført igrunn har utsatt anlegg en stund i bilen, men kanskje man skal begynne med det snart? hmm..
rmb.bmw Skrevet April 27, 2013 Forfatter Skrevet April 27, 2013 PS: ønsker å kjøpe en M Sport bakfanger !!!
Frode D Skrevet April 27, 2013 Skrevet April 27, 2013 Ble bra den braketten til forsterker Nærmer deg vel ferdig nå?
rmb.bmw Skrevet April 27, 2013 Forfatter Skrevet April 27, 2013 Ble bra den braketten til forsterker Nærmer deg vel ferdig nå? hehe er nokk en del igjen
rmb.bmw Skrevet April 27, 2013 Forfatter Skrevet April 27, 2013 hei igjen legger ut en liten uppdate nå i dag har jeg hentet: 2,5 m + og - kabel i 25,2mm 2 stk y ledd til phono sikring 80 A i dag har jeg egentlig borret og kuttet å tilpasser forsterkeren og lakt inn kabler til forsterkeren. mandag skal jeg prøve å bli ferdig med forsterkeren:D og teste at alt virker hvis det gjør seg mulig legger ut litt bilder for dagens jobb... lednings nett klart snart på plass hva syntes dere KOM MED KOMENTARER :D:D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå