Gå til innhold

RMB´S E93. Bazooka NOS Ferdig .4 nye bilder+1video. Side:28

Anbefalte innlegg

• Svar 421
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Husk at folk hadde da 2 timer på seg, og fra klokka 22:00 til 24:00, på en fredags kveld, har folk mye annet å gjøre, som å skru eller drikke seg dritings. Gi folk lenger frist, så får du nok fler stemmer :)

Jeg står fortsatt på mitt. Matt rød, sort glossy på detaljer, og lett toning på ruter, samt senk og sorte hjul.

Skrevet
Husk at folk hadde da 2 timer på seg, og fra klokka 22:00 til 24:00, på en fredags kveld, har folk mye annet å gjøre, som å skru eller drikke seg dritings. Gi folk lenger frist, så får du nok fler stemmer :)

Jeg står fortsatt på mitt. Matt rød, sort glossy på detaljer, og lett toning på ruter, samt senk og sorte hjul.

hehe lett toning er fullført hvis du ser lenger opp og noen sider tilbake

felger vil jeg ikke tenke på enda...

men jeg skal ha svart matt tak og føler da at listene må være matt også føler det blir en helhet da

men kan hende det blir for mye matt også :D

men takk for tips

Skrevet

tar du blå matt kan du like gjerne kjøre hvit stripe rundt det og så har du norgeflagget !

Jeg har Rød bil, med Sorte og carbon detaljer, det gjør seg veldig bra i mine øyne- Keep it clean ! blir lei av de kontrast skille seg ut greiene fort!

utover det, friskt bygg ;)

Skrevet

Gå for sort glossy. Hvis du skal ha matt rød bil, blir detmye finere med sorte blanke detaljer! Kontraster er viktig for å få frem detaljene.

Ang. sub i bagasjen så kan du lese litt om hvordan jeg gjorde det. Vet ikke om det er likt i bagasjen på cab da men.. Litt ned på siden ser du:

viewtopic.php?f=6&t=209505&start=90

Edit: Den første subben er en 12" som ble for stor for kassen, så den ble sprengt etter noen dager. Kjøpte en 10" som passer for små kasser og fikk mye bedre lyd.

Skrevet

hehe er helt enig med dere der :D

men det som gjør meg så usikker er at

jeg får matt rød bil

svart matt tak ( filmteam har bestemt det )

og carbon detaljer

................................

er redd det blir for mange stiler på en bil hvis dere kjønner

?

håper på raske og masse svar takk :D

Skrevet

Personlig så syns jeg du bør droppe alt som har med carbon detaljer og gjør på utsiden av bilen, har en følelse av at det vil bli for mye. Matt rød bil, matt svart tak og glossy svart detaljer blir det perfekt! Ferdig pruta :-D

Skrevet

Et lite tips :)

Bygg bilen akkurat som du vil ha den :) skal du ende opp med en bil som bimmers.no har bygget eller en som du selv har bygget ?

Flott at du lar oss være med i prosessen men noen valg må du ta selv. Kan ikke tilfredsstille alle her på forumet :)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...