bmwZ Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Enda en Z4 Coupe på forumet Gratulerer med en skjelden blå coupe, utrolig fin. Ser du tenker på M frontfanger, felger osv. Har prøvd og feilet litt på min forrige Z4 Roadster, så bare å spørre om du lurer på noe Monterte fullt Z4M look på min + en del mer Her med Zito banefelgene mine Breyton felgene montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Takk for det! hva er det bredeste man kan få på bak? Innenfor rimelighetens grenser selvsagt hvilken senk brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Takk for det! hva er det bredeste man kan få på bak? Innenfor rimelighetens grenser selvsagt hvilken senk brukte du? Hadde 9,5" 19 med 265/30-19 og et35. Da har man ikke særlig mange mm å gå på. Kan kanskje klare et innpress på 33 uten å subbe. 10" med 275/30 er mulig med ett høyere innpress. Hadde KWv3, men først Eibach fjærer, som jeg ikke syntes senket nok. H&R ser ut som det beste alternative når det gjelder fjærer. De senker så å si perfekt etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Oki:) er det H&R fjærer du har på den coupeen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Oki:) er det H&R fjærer du har på den coupeen? Har den nye Z4en nå, der har jeg H&R fjærer. Men jeg vet ut ifra bilder og blandt annet StigJ her på forumet at H&R fjærer sitter som ett skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Hvordan er e89 i forhold til e85 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Hvordan er e89 i forhold til e85 da? Den er vel gått i retning mer cruiser enn E85, men jeg har en 35i(3.0 Biturbo) med litt trim. Så den går bedre enn f.eks E85 Z4M. E89 er jo også både en cabrio og en coupe siden den har ett alulfolletak. Men savner fortsatt E85en min på svingete veier og det hjalp jo litt at den var utstyrt med KWv3, H&R stabstag foran og bak, polyflex foringer osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Hehe kan tenke meg at det er litt forskjell siden du "stivet" den såpass ja. Men det er jo gøy med ny bil da. I tillegg er fronten på e89 sinnsykt rå og beveger seg tilbake til "hai-utseende". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 gratulerer med rå bil du skulle ha skaffet deg denne fronten, har vert helt konge! [ Bilde ] vet da ikke om det er Custommade. om noen har link til prosjekt tråd av denne så går det jo han og kontakte eier og hør ivertfall M3 Front dette. Traff bilen og snakket med eieren av e61en når jeg var på Oijoij treffet i sommer. Grisefet bil med luft. Og blant annet denne cosum fronten. Syns å huske at han var lakkerer. Han hadde vertfall bygd den selv. (Med hjelp) Vel verdt det. Grom front! Fett som bare juling på e86/85 også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Er så rå den fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 M3 front uten grøftelys hadde blitt en innertier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Ikke mye feil det der nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 ENDELIG er bilen kommet til Bergen, på skilter, til meg! Det er en fryd å kjøre! Fytte griiiiisen for en bil! Å gå fra en (slapp) 97 e39 (sorry folks!) til en 2007 Z4, er som natt og dag! Crazy.. Fikk bare knipset ett bilde før mobilen tok kvelden, men skal ut etterpå å kjøre, så da kommer det flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Strøkent Lasse Den ble ren og pen hos oss i dag hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Så det var du som spurte ja? Haha han som jeg gjorde handelen skjønte ingenting i dag da du(?) spurte om det var min bil! Haha.. Jobber du på handz on? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå