Lennyzcoupe Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Klar til 24. nå? Jeg stiller så lenge det ikke blir overtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Ja det blir rått! Kan vi ikke kjøre sammen oppover da? EDIT: Tenkte på 8 juni - GS treffet. Hva tenkte du på? Påskecruising? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 tror han tenkte på z-treffet dere skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Steike flott vær i Bergen i dag, så jeg knipset et bilde av baken etter vask. Ja, den originale antennen er byttet ut med en litt mer annonym. Nå ser den ikke ut som en RCbil lengre [ Bilde ] One sexy Brazilian booty! hehe Fikk vår følelsen av det bilde, men sånn er det ikke i Oslo nå om dagen. Pøs på med flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Steike flott vær i Bergen i dag, så jeg knipset et bilde av baken etter vask. Ja, den originale antennen er byttet ut med en litt mer annonym. Nå ser den ikke ut som en RCbil lengre [ Bilde ] One sexy Brazilian booty! hehe Fikk vår følelsen av det bilde, men sånn er det ikke i Oslo nå om dagen. Pøs på med flere bilder! I Bergen er det helt crazy for tiden! Global oppvarming for the win! Skal prøve å få tatt litt bilder og legge ut, men har bare crappy iPhone-kamera.. To be continued.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Her er det ikke å gjøre annet enn å senke og få på sommerhjul! grønn av misunnelse på både bil og vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 I dag har jeg vært å handlet nytt batteri til den røde. Så da er alt klappet og klart for å hente den ut fra låven. Nyrenset og oljet luftfilter står også klart Min er allerede senket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Hekkan kor grom, slenger inn en kommentar så jeg får med updates videre! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Z-treffet er plassert på hyllen. Håper vi kan få til noe seinere i år. Men tar det som det kommer. Jeg tengte på dette jeg http://www.facebook.com/groups/37374110 ... ts&fref=ts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Her er det ikke å gjøre annet enn å senke og få på sommerhjul! grønn av misunnelse på både bil og vær Prøver å overbevise madammen til å få senke den litt, men det er ikke lett altså! hehe.. Jeg fikk med brukbare felger som jeg tenker å bruke ett par sessonger, trenger bare nye sommerdekk. Så er det noen som anbefaler dekk som sitter men som ikke koster skjorte, slips og bukse? Har kjørt Toyo sine mykeste som ble laget til gate (som nå ikke er i prod. lenger) men syns det blir litt for dyrt. Tar imot tips med takk! I dag har jeg vært å handlet nytt batteri til den røde. Så da er alt klappet og klart for å hente den ut fra låven.Nyrenset og oljet luftfilter står også klart Min er allerede senket Hekkan kor grom, slenger inn en kommentar så jeg får med updates videre! Grattis! Takk for det! Bare å følge med Z-treffet er plassert på hyllen. Håper vi kan få til noe seinere i år. Men tar det som det kommer. Jeg tengte på dette jeg http://www.facebook.com/groups/37374110 ... ts&fref=ts Ja det er jeg veldig klar til! Er du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Ja. Nå er jeg klar. Kommer hjem i dag. Så da stiller jeg! Blir det en cruserunde også? eller bare treff? Stemmer for en liten tur! 1times tid eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Må nesten ta en runde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Må nesten ta en runde Ja. det må vi! Ser ut til å bli fantastisk vær også! http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/B ... arsel.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Er det du eller madammen som kjører bilen? DU! Få senket suv'en din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå