Gå til innhold

Min E46 M3, Spa dag S13


 Share

Anbefalte innlegg

lurte litt på om du mangla speil på førersia så måtte inn å sjekke ;) Vil absolutt påstå at det er en fordel å bruke når man skal kjøre forbi å har bila bak,,hadde æ kjørt e34a på lørdag hadde æ stempla fangern din TVÆRT...min bil,med hadde heldigvis en sjåfør som "feiga" ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fikk på sommerhjul her om dagen :)

Har også fått en boks fra GROM audio som gir meg AUX, Ipod og USB tilkobling på originalspilleren.

Fikk bygd om den originale harman kardon subkassen hos en stereokar og han monterte da to stk 6,5" sub element i den samt monterte en kraftigere forsterker (skjult selvfølgelig) :)

Ble mye bedre lyd, og det ser meget bra ut (ville ikke ha en 10"/12" i kasse løst i bagasjerommet).

Prøvde vinterhjulene fra M3'n på Audien, det ble faktisk ikke så ille! :shock:

2qp29xamnyh7kg1hbd1d.jpg

ik5kknoc57hjnvagerx9.jpg

8s2twuhe6byja1lqmx7i.jpg

pi15w0ayrob2c55caaiz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Har ikke skjedd så mye her i det siste, bilen står parkert for tiden med oljelekkasje fra oljefeedrøret til vanosen:/

Bestilte deler for å bytte den på onsdag, men det ble selvfølgelig restnotert fra hovedlager i sverige.. håper ikke det drøyer for lenge før den kommer, vil jo bruke bilen!

Planlegger også å fjerne LED i parklys samt xenon i tåkelys og heller kjøre med org halogenpærer. Er blitt veldig fan av originallook :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...