Tzunami Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Haha godt observert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 hahahe det var faktisk ikke verre enn en feil av han som laget det bilde blir vist nok rettet oppi fortløpende har ikke så masse og si for min del da håper og gjøre bilen til en bil som skiller seg ut fra andre z4 couper her i landet det meste av deler jeg har fått til nå ble bestilt før bilen kom til landet xD jeg hadde planene klar før bilen var bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Gratulerer med flott bil, andre z4coupe som kommer på forumet denne måneden. Godt og se det blir flere z4coupe i Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Gratulerer med flott bil, andre z4coupe som kommer på forumet denne måneden. Godt og se det blir flere z4coupe i Norge! hvem andre som har kjøpt da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Gratulerer med flott bil, andre z4coupe som kommer på forumet denne måneden. Godt og se det blir flere z4coupe i Norge! hvem andre som har kjøpt da ? http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=251452 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 åja lasse ja han har ikke fått bilen enda men kommer nok mangen flere nå når de er nede på en pris som er levelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 fikk mail fra england om at felgene mine var sendt på mandag da er det felger og coilovers i mars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Gleder meg til å se hvordan "RS" felger ser ut på Z4. Tror det blir gromt. Bare ikke smell bilene når du og Lenny er på det der Modballgreiene slik at jeg må betale mer i forsikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Gleder meg til å se hvordan "RS" felger ser ut på Z4. Tror det blir gromt. Bare ikke smell bilene når du og Lenny er på det der Modballgreiene slik at jeg må betale mer i forsikring heheh jeg også håper sommeren snart begynner og snike seg på hahah det har jeg ikke planer om nei men hører folk betaler masse i forsikring på de bilene her men min er ikke så gale da! 18.000 i året med full kasko og jeg er bare 22 år.. betalte 23.000 i året for delkasko på e46 m3'en min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 kom noe gøy til de nye felgene i posten hin dagen og og ja dere som ikke liker sånt synd for jeg syntes det er morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Hehe. Festlige de der Bare for å ødelegge litt for deg og: Betaler 5.941,- vi året på den lille røde Men så er jeg noen måneder eldre enn deg og da. Og 75% bonus på ørtende året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Hehe. Festlige de der Bare for å ødelegge litt for deg og: Betaler 5.941,- vi året på den lille røde Men så er jeg noen måneder eldre enn deg og da. Og 75% bonus på ørtende året hhaahha tenkte det der blir morsomt på de ''oldschool'' felgene har tatt sinnsykt tid med de felgene da! bestilte i januar :S hehehe ja det er billig min gikk kraftig ned når jeg ble 23 sa de! jeg har faktisk 70% på min bil også men var ikke noen her som ville forsikre den billigere skulle satt den på min far eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Veldig lik Lennart sin denne. Z4 er fine biler. Gratulerer Liker at du er ca 473 ganger kjappere enn han med å senke den takk takk jeg fant ut etter jeg kjøpte bilen og de er nokså identisk! men blir noen forskjeler etterhvert hehehe ja jeg er veldig glad i senk og det skal på så snart det er vær til og sitte på sommer hjul! (har ikke lyst og senke nå med 18'' felger for jeg driver og subber med bilen allerede) Det er det frekkeste! Til mitt forsvar så mistet jeg lappen samme uke som jeg fikk fjørene. Og når lappen kom tilbake et halvt år seienre i desember så var det ikke vits før sommerhjulene skal på igjen. Men var vel litt sein før også.. Jaja. Gleder meg til å se denne med nye somerhjul, og coilovers :D Så kommer det senk på min også. FØR sommerhjulene kommer på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Blir rått å se denne med RS-hjulene! Søren at du bestilte før meg da hehe.. Det hadde vært rått å knipse noen bilder sammen når snøen og saltet kryper vekk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Veldig lik Lennart sin denne. Z4 er fine biler. Gratulerer Liker at du er ca 473 ganger kjappere enn han med å senke den takk takk jeg fant ut etter jeg kjøpte bilen og de er nokså identisk! men blir noen forskjeler etterhvert hehehe ja jeg er veldig glad i senk og det skal på så snart det er vær til og sitte på sommer hjul! (har ikke lyst og senke nå med 18'' felger for jeg driver og subber med bilen allerede) Det er det frekkeste! Til mitt forsvar så mistet jeg lappen samme uke som jeg fikk fjørene. Og når lappen kom tilbake et halvt år seienre i desember så var det ikke vits før sommerhjulene skal på igjen. Men var vel litt sein før også.. Jaja. Gleder meg til å se denne med nye somerhjul, og coilovers :D Så kommer det senk på min også. FØR sommerhjulene kommer på igjen. hehehe du er unskyldt lenny bare det kommer på i god tid før vi reiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå