helland Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Lastebil som kutta sving, og tok hele sia på min.. Bestemte meg liksågreit for å hellakkere å gjøre litt ekstra Nye felger m5 skjermer foran m5 speil bredding bak soting av alle lykter dobbel eksos ? leppe under frontfanger ny farge ! Bytting av bakskjerm Bredding Nye felger... GS Evolution 3 4stk 10x20 245/35-20 M5 skjermer foran, bredder 10mm mer en org. Grunna bakskjerm og lakkert i dørkarm Grunna panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Det der blir rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Ser veldig bra ut! Gjør du all jobben selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Lastebil som kutta sving, og tok hele sida på bilen din? Høyresida? Ser frem til resultatet. Kan bli utrolig gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Hvilken farge? Svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Dette kan bli skikkelig tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Bra arbeid! Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Lastebil som kutta sving, og tok hele sida på bilen din? Høyresida? Ser frem til resultatet. Kan bli utrolig gromt! Hehe, dette hørtes mystisk ut ja, men heite den bilen blir rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Rått! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Det der blir rått!! håper den blir litt utenom det vanlige Ser veldig bra ut!Gjør du all jobben selv? Gjør nok ikke det, er kun med og demonterer litt/tilpasser står på verksted for lakkering Lastebil som kutta sving, og tok hele sida på bilen din? Høyresida? Ser frem til resultatet. Kan bli utrolig gromt! Hehehe, jepp, jeg kjørte forbi i slutten av svingen, lastebilsjåføren var uoppmerksom, og fulgte ikke med. Svingte inn i sia på bilen min, jeg blokkerte like før han traff, men det var for sent... Hvilken farge? Svart? Fargen blir i allefall ikke Carbonsort vil vente litt med å avsløre fargevalg er litt spent selv, det blir en BMW individual farge Bra arbeid! Følger med her Han som jobber på bilen har drevet med oppretting/lakkering og cutombygg i 20 ? år tror jeg.. Blant annet for Automote, Strandveien Auto, osv Hittill meget fornøyd med arbeidet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Tøft prosjekt. Ikke så mange som gjør såpass av disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Kan nevne at framfanger må bygges om for å passe hvis noen andre tenker seg til med noe slikt evt kjøpe org m5 fanger... det jeg sliter med, er hvordan jeg skal få den lavere foran.... står på ac schnitzer sett foran nå, men det er ikke lavt nok... og justerbart kommer ikke til å gå på, siden felgene er så breie ! tips ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Kødda! Måtte bare få den med i mine innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Kan nevne at framfanger må bygges om for å passe hvis noen andre tenker seg til med noe slikt Mnja, det lar seg gjøre med ganske så greit resultat: This is a DIY guide to swap OEM M5 front fenders (+inner wheel housings) into a non-M5 E60 equipped with OEM MTech front bumper. ...men det vil nok være original M5-fanger som du nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå