helland Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 se der ja valgte å bygge om min, siden det koster noen kroner for ny M5 fanger også, har dratt i vei litt fra før her nå blir nok ikke billig til slutt.....
helland Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 [ Bilde ]Kødda! Måtte bare få den med i mine innlegg! hahahaha
awt Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 se der ja valgte å bygge om min, siden det koster noen kroner for ny M5 fanger også, har dratt i vei litt fra før her nå blir nok ikke billig til slutt..... Tror det blir det beste resultat på alle måter. Så slipper du også å få "wannabe M5"-kommentarer. ...selv om folk flest nok aldri hadde sett forskjellen på en M5 og M-tech-fanger.
helland Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 se der ja valgte å bygge om min, siden det koster noen kroner for ny M5 fanger også, har dratt i vei litt fra før her nå blir nok ikke billig til slutt..... Tror det blir det beste resultat på alle måter. Så slipper du også å få "wannabe M5"-kommentarer. ...selv om folk flest nok aldri hadde sett forskjellen på en M5 og M-tech-fanger. du har nok ett poeng der, jeg vil kun ha disse skjermene for at de er bredere ellers hadde jeg slitt med å få på 10" foran skulle selfølgelig hatt noen grymme split felger i 10" foran, og 11,5" bak.... men økonomien tillater ikke det... Gleder meg til å få den ferdig, satser på montering etter neste helg
thbrekke Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Synd med skaden! :/ MEN bilen blir jo helrå! Følger med!
635csi Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 "Hell" i uhell, Stig. Du ender jo opp med en rå familiebil grunnet denne lille episoden
Litjhaug Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Kjærringa glede sæ vel t å få denj me sæ t Levanger som studentbil Hehehe.... Spankus reagerte på dette 1
helland Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Skrevet Februar 12, 2013 framskjermene og dørhåndtak har fått lakk i dag kommet grunning på støtfangerne også
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Har du valset buene a? Har valsa å brøtte litt ja. Bra plass t 10x20 et 0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå