helland Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 se der ja valgte å bygge om min, siden det koster noen kroner for ny M5 fanger også, har dratt i vei litt fra før her nå blir nok ikke billig til slutt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 [ Bilde ]Kødda! Måtte bare få den med i mine innlegg! hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 se der ja valgte å bygge om min, siden det koster noen kroner for ny M5 fanger også, har dratt i vei litt fra før her nå blir nok ikke billig til slutt..... Tror det blir det beste resultat på alle måter. Så slipper du også å få "wannabe M5"-kommentarer. ...selv om folk flest nok aldri hadde sett forskjellen på en M5 og M-tech-fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 se der ja valgte å bygge om min, siden det koster noen kroner for ny M5 fanger også, har dratt i vei litt fra før her nå blir nok ikke billig til slutt..... Tror det blir det beste resultat på alle måter. Så slipper du også å få "wannabe M5"-kommentarer. ...selv om folk flest nok aldri hadde sett forskjellen på en M5 og M-tech-fanger. du har nok ett poeng der, jeg vil kun ha disse skjermene for at de er bredere ellers hadde jeg slitt med å få på 10" foran skulle selfølgelig hatt noen grymme split felger i 10" foran, og 11,5" bak.... men økonomien tillater ikke det... Gleder meg til å få den ferdig, satser på montering etter neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Synd med skaden! :/ MEN bilen blir jo helrå! Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 "Hell" i uhell, Stig. Du ender jo opp med en rå familiebil grunnet denne lille episoden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Kjærringa glede sæ vel t å få denj me sæ t Levanger som studentbil Hehehe.... Spankus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 framskjermene og dørhåndtak har fått lakk i dag kommet grunning på støtfangerne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Bilder Du må nokk veijnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 vil itj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Har du valset buene a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Har du valset buene a? Har valsa å brøtte litt ja. Bra plass t 10x20 et 0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 bak er hjulbuene valset ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå