helland Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Har fått tak i en potte til, og skal bygge om en diffusor med dobbel eksos så jeg fortsatt får mulighet for tilhengerkrok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Jeg har faktisk sett diffuser med to utløp og hengerfeste-luke på en eller annen nettbutikk, men hele siden så litt småjalla ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 blir nok til at jeg bygger om den doble jeg allerede har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Denne var grom:-) hvor i trøndelag holder du til? Vært morro å tatt en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Denne var grom:-) hvor i trøndelag holder du til? Vært morro å tatt en titt holder til på kyrksæterøra, i hemne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Ah:-) svigerforeldrene mine holder til på krokstadøra så det er vel ikke så langt unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Ikke så veldig langt det nei, 20-40 min ca skal på frøya på treff i helga tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 er det treff i helga? i hvem sin regi ? mange som skal ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 er vel i regi av frøya motorsportsenter tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Nyyyydelig!!! Begge bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonE34 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Nydelig bil!Hvordan funket løsningen med senkeskåler og senkefjører? Jeg har planer om dette selv, i steden for coilovere. Mest for å slippe spacere til coiloverne. Planen er å presse inn 10" foran og 11" bak, så trenger all klaring jeg kan få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Hvilken bil, hvilket stuk! Dette var jo helt sheriff:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Rått:) men den eksosen falt ikke helt i smak. Passer mer til e34 og e39 touring. Du skulle hatt 2x3 skrå kuttet eksos stusser på hver side. Det blir rått. Min din bil, liker uansett hva du har gjort til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Elsker alt med denne bilen. Ja tilogmed den nye potta. Gøy å ha fulgt med her siden start (dog jeg har vært stille av meg). Bra jobba, har ikke ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Tøff bruksbil gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå