Gå til innhold

Helland`s E61, Vrak,retting,bredding,lakk.. coilover 9/7

helland
 Share

Anbefalte innlegg

Helt enig, skamtøft med AE på, men uten lys på så kom de liksom vekk... Er det veldig mørk soting? Jeg hadde "tinted" på E91`n... Det var ikke så veldig sort, og ble ikke veldig sort når lys var av :)

Kult resultat all over i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var råstilig, selv de sotede lyktene. Tøft når lysene var av og enda råere når lysene er på. Har selv sotet mine frontlykter. Om du vurderer lettere soting har jeg den laveste toningsgraden fra Lamin-X (sort) om du vil sammenligne. Dette synes jeg er passe mørkt og det skal jeg ha på min neste bil også. Sotet tåkelysene og skiltene også jeg da, men det på skiltene er av nå 8)

hias5h5b6cec7vt62stm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, skamtøft med AE på, men uten lys på så kom de liksom vekk... Er det veldig mørk soting? Jeg hadde "tinted" på E91`n... Det var ikke så veldig sort, og ble ikke veldig sort når lys var av :)

Kult resultat all over i alle fall ;)

Samme oppfatning som jeg fikk også :)

Blir en meget hårete familieracer dette Stig :applause:

Begynner å komme seg ja, hekken er jeg enda ikke fornøyd med, men det skjer vel kanskje noe der utover våren :)

Synes dette var råstilig, selv de sotede lyktene. Tøft når lysene var av og enda råere når lysene er på. Har selv sotet mine frontlykter. Om du vurderer lettere soting har jeg den laveste toningsgraden fra Lamin-X (sort) om du vil sammenligne. Dette synes jeg er passe mørkt og det skal jeg ha på min neste bil også. Sotet tåkelysene og skiltene også jeg da, men det på skiltene er av nå 8)

Du kan ikke PM`e link til lysere soting ? ;)

skiltene mine skal nok en tur i lakkboksen... værre å legge film på de, siden det er av typen som er pressa... Har du film på tåkelysa også ? :)

[ Bilde ]

Ser bra ut!

Takker ! liker at den begynner å komme sammen ja ! :)

Synes ikke sotinga av lyktene var noe heldig jeg :P Jeg stemmer for uten soting, så det ikke ser ut som en skygge som kommer kjørende :-)

blir nok soting ;) men ikke så mørkt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...