-Martin- Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Gratulerer med bestilling av meget potent vogn! Ser jeg er litt i seneste laget med felgforslag, men jeg vil nå uansett påberope meg retten til å tipse deg om denne, som inspirasjon. TRYKK PÅ BILDET Var ikke langt unna å bestille meg en F30 etter å ha sett denne... -BBS CH-R var jo ikke noe dumt valg det heller..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Gratulerer med flott bil i bestilling!Høres ut som en liten rakett du har bestilt deg der. Skal se at det blir mulig med oppgradering der, tipper Hartge og ACS har noe på lager snart! BMW kommer vel sikkert med en M Performance oppgradering også. Tror du kan få M performance eksos, det gjør nok noe med lydbildet! Les litt på f30post.com, der er det en del 328i. Har du valgt standard M sport interiøret i alcantara og stoff? Det er fantastisk, tror ikke jeg hadde valgt annerledes om jeg hadde valgt igjen (med mindre en skal ha småunger i, da er nok skinn bedre). Har du mulighet og lyst til å hive på head-up display, hadde jeg garantert valgt dette. Det er fantastisk! Hadde det på en 320d lånebil mens vi ventet på vår F20. Jo, takk! Ukene er lange for tiden frem til uke 16. Tipper BMW vil komme med en oppgradering til den motoren etter hvert, det finnes jo til de andre. Annen eksos er absolutt en ting som ligger i planene litt fremover i tid, sikkert ikke noe "must" med en gang jeg får den. Det ble standard-interiøret som du nevner ja. Litt fordi jeg likte det veldig godt etter å ha tatt det i nærmere øyensyn, og litt for å lette samvittigheten ift til lommeboka Bestilte i tillegg M-performance interiøret i carbon/alcantara (inkl girspak) her om dagen, så regner med at det skal passe rimelig bra sammen. Det er forresten utrolig hvor mye bedre pris man får på slike deler gjennom eBay kontra hos BMW. Prøvde HUD på testbilen, men fikk ikke helt tak på det, så jeg sto over det tilvalget denne gangen. Skal nok klare å leve med den for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Gratulerer med bestilling av meget potent vogn!Ser jeg er litt i seneste laget med felgforslag, men jeg vil nå uansett påberope meg retten til å tipse deg om denne, som inspirasjon. TRYKK PÅ BILDET [ Bilde ] Var ikke langt unna å bestille meg en F30 etter å ha sett denne... -BBS CH-R var jo ikke noe dumt valg det heller..! Nesten så jeg angrer litt når jeg så det bildet der, så utrolig bra ut! Men jeg tror jeg skal leve bra med BBS'ene også, virker som det er meget bra kvalitet på de felgene i hvertfall. Skal du bytte ut en såpass rå 1-er? Den så ut som en skikkelig råtass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Ikke lenge igjen å vente nå eller? Ser fram til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Ikke lenge igjen å vente nå eller? Ser fram til bilder Nei, nå bør det ikke være lenge igjen. Bilen er ferdigprodusert og på vei så regner med at jeg får den neste uke, evt tidlig uka etter Den blir vel hos stenshagen en ekstra dag eller to for montering av BBS-felgene, eksos og spoiler. Fikk M performance gulvmatter i posten idag (hadde glemt å krysse av på matter når jeg bestilte, så måtte ty til ebay - kan ikke ha vanlige gummimatter selvsagt) Bilder kommer nok ganske fort, gleder meg mye nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå