Der Barockengel Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Regner med det er org M-tech1,siden den er oppgitt med det i utstyrslisten. Den er også solgt ny i Norge.Den er produsert i mai 1986,men er registrert feb 1987 tror jeg det var.... Høres nesten ut som om den kan ha vært utstillingsbil hos en forhandler; biler bestilt av kunde med så spesiell utstyrspakke har som regel mye kortere tid mellom produksjon og registrering. Gratulerer med uvanlig bil. Denne er langt vanligere for norske 80-tall: Opprinnelig levert uten noe utstyr i det hele tatt.
Der Barockengel Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Jeg kan bidra med denne som jeg så i sommer, er ikke dette en M-tech 1? Herlig strøken 1990 E30 325IX, kjøpt ny i Kristiansand ser det ut som Som du sier selv, det der er vel iX - ikke M-tech.
Fredrik 90 Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Jeg kan bidra med denne som jeg så i sommer, er ikke dette en M-tech 1? Herlig strøken 1990 E30 325IX, kjøpt ny i Kristiansand ser det ut som Som du sier selv, det der er vel iX - ikke M-tech. Kom ikke IXen med M-tech? Synes bare det så sånn ut på skjørter, lister og leppe på baklokket
Der Barockengel Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Kom ikke IXen med M-tech? Synes bare det så sånn ut på skjørter, lister og leppe på baklokket Jeg burde overlate til E30-blodfansen å svare på dette, siden de har bedre greie på ting. Men de er sikkert ute i garasjen og beundrer kjæledeggene sine... Derfor: E30 iX har felger med annet innpress, derfor hjulbuebreddere og tilhørende plaststyling. Men M-tech betegnes det formelt ikke som.
Leadfoot Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Kom ikke IXen med M-tech? Synes bare det så sånn ut på skjørter, lister og leppe på baklokket iX kom med skjørter og skjermbreddere (ikke en del av M-Tech-pakken). Spoileren er standardutstyr for 325i(X), den er mindre enn M-Tech 1-spoileren.
Morstan Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Etter sånn jeg har skjønt det så er mtech 1 preface og m tech 2 facelift. Den ixen har iallefall facelift baklamper så går ut ifra det er som de to andre sier at det er en orginal ix:)
Jørgen Lie Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 Jeg kan bidra med denne som jeg så i sommer, er ikke dette en M-tech 1? Herlig strøken 1990 E30 325IX, kjøpt ny i Kristiansand ser det ut som [ Bilde ] Reg.nr finnes hverken på www.vegvesen.no eller www.mekonomen.no Prøvde på GS, men der kom det kun opp E30. IX er nok ikke noe M-tech bil. I alle fall ikke på facelift (så vidt jeg vet). De kan være levert med sportsinteriør, men det er nok det hele. Har sett preface M-tech1 IX, men usikker på om dette er levert fra fabrikk eller ettermontert front og hekkskjørt. På preface så har man jo de karakteristiske 3 stripene på sideskjørt hos IX, men ikke foran eller bak. Disse finnes ikke på facelift.
Fredrik 90 Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Reg.nr finnes hverken på http://www.vegvesen.no eller http://www.mekonomen.no Prøvde på GS, men der kom det kun opp E30. Ikke på Vegvesen sier du? Fikk opp dette: http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+ ... er=Pn85154 Er til og med EU godkjent i sommer og greier...
Jørgen Lie Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 Måtte vært noe med siden.! FIkk det opp nå. Uansett, ingenting som er M-technic på den
Der Barockengel Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Er til og med EU godkjent i sommer og greier... Yup, 1990-modell med automatgir. Automatbiler er overrepresentert blant overlevende. Typisk norsk utstyrsliste: Code Description (interface) S240A LEDERLENKRAD S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG L827A SKANDINAVIEN-AUSFUEHRUNG S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT S860A SEITLICHE BLINKLEUCHTEN VORN S925A VERSANDSCHUTZPAKET
Jørgen Lie Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Det Må da finnes flere M-tech bilder i Norge som er orginale! Kom igjen nå...
Sund.M3 Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 jeg har en orginal e30 M-tech 2, men den er ikke registrert enda
JulianS Skrevet Februar 25, 2013 Skrevet Februar 25, 2013 ad24090 mener jeg er vin til en mtech 2 bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå