Der Barockengel Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Regner med det er org M-tech1,siden den er oppgitt med det i utstyrslisten. Den er også solgt ny i Norge.Den er produsert i mai 1986,men er registrert feb 1987 tror jeg det var.... Høres nesten ut som om den kan ha vært utstillingsbil hos en forhandler; biler bestilt av kunde med så spesiell utstyrspakke har som regel mye kortere tid mellom produksjon og registrering. Gratulerer med uvanlig bil. Denne er langt vanligere for norske 80-tall: Opprinnelig levert uten noe utstyr i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Jeg kan bidra med denne som jeg så i sommer, er ikke dette en M-tech 1? Herlig strøken 1990 E30 325IX, kjøpt ny i Kristiansand ser det ut som Som du sier selv, det der er vel iX - ikke M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Jeg kan bidra med denne som jeg så i sommer, er ikke dette en M-tech 1? Herlig strøken 1990 E30 325IX, kjøpt ny i Kristiansand ser det ut som Som du sier selv, det der er vel iX - ikke M-tech. Kom ikke IXen med M-tech? Synes bare det så sånn ut på skjørter, lister og leppe på baklokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Kom ikke IXen med M-tech? Synes bare det så sånn ut på skjørter, lister og leppe på baklokket Jeg burde overlate til E30-blodfansen å svare på dette, siden de har bedre greie på ting. Men de er sikkert ute i garasjen og beundrer kjæledeggene sine... Derfor: E30 iX har felger med annet innpress, derfor hjulbuebreddere og tilhørende plaststyling. Men M-tech betegnes det formelt ikke som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Kom ikke IXen med M-tech? Synes bare det så sånn ut på skjørter, lister og leppe på baklokket iX kom med skjørter og skjermbreddere (ikke en del av M-Tech-pakken). Spoileren er standardutstyr for 325i(X), den er mindre enn M-Tech 1-spoileren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Etter sånn jeg har skjønt det så er mtech 1 preface og m tech 2 facelift. Den ixen har iallefall facelift baklamper så går ut ifra det er som de to andre sier at det er en orginal ix:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Jeg kan bidra med denne som jeg så i sommer, er ikke dette en M-tech 1? Herlig strøken 1990 E30 325IX, kjøpt ny i Kristiansand ser det ut som [ Bilde ] Reg.nr finnes hverken på www.vegvesen.no eller www.mekonomen.no Prøvde på GS, men der kom det kun opp E30. IX er nok ikke noe M-tech bil. I alle fall ikke på facelift (så vidt jeg vet). De kan være levert med sportsinteriør, men det er nok det hele. Har sett preface M-tech1 IX, men usikker på om dette er levert fra fabrikk eller ettermontert front og hekkskjørt. På preface så har man jo de karakteristiske 3 stripene på sideskjørt hos IX, men ikke foran eller bak. Disse finnes ikke på facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Reg.nr finnes hverken på http://www.vegvesen.no eller http://www.mekonomen.no Prøvde på GS, men der kom det kun opp E30. Ikke på Vegvesen sier du? Fikk opp dette: http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+ ... er=Pn85154 Er til og med EU godkjent i sommer og greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Måtte vært noe med siden.! FIkk det opp nå. Uansett, ingenting som er M-technic på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Er til og med EU godkjent i sommer og greier... Yup, 1990-modell med automatgir. Automatbiler er overrepresentert blant overlevende. Typisk norsk utstyrsliste: Code Description (interface) S240A LEDERLENKRAD S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG L827A SKANDINAVIEN-AUSFUEHRUNG S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT S860A SEITLICHE BLINKLEUCHTEN VORN S925A VERSANDSCHUTZPAKET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Det Må da finnes flere M-tech bilder i Norge som er orginale! Kom igjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 jeg har en orginal e30 M-tech 2, men den er ikke registrert enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 ad24090 mener jeg er vin til en mtech 2 bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå