Jørgen Lie Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Står ikke at den har M-technik pakke? Står at den har M-technik understell, og er en Italia-utgave (NATIONAL VERSION ITALY)... 320is med S14.. Hmm.. Skulle kanskje tro den var org M-tech2 ? Enkelte ganger jeg stusser på utstyrslista.. Denne var jo kort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Står ikke at den har M-technik pakke? Står at den har M-technik understell, og er en Italia-utgave (NATIONAL VERSION ITALY)... 320is med S14.. Hmm.. Skulle kanskje tro den var org M-tech2 ? Enkelte ganger jeg stusser på utstyrslista.. Denne var jo kort.. Ikke at jeg vet det, men en italiensk 320is tror jeg ikke trenger å ha Mtech2 i utstyrslisten selv om den var levert med det. Er jo litt som en egen utgave det der og da kan det være sannsynlig at mtech/mtech2 er standard. Litt som at det står ikke at en M3 er levert med breddede skjermer i utstyrslisten. Det er standard det! Men om det hadde eksistert en 325 med M3 breddinger hadde det garantert stått i utstyrslisten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Skjønner, og godt mulig det er riktig ja Og ja, du har et poeng der. Skal føre den opp i morgen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Tenkte etterpå at det står vel heller ikke at en 318is har 318is styling i utstyrslisten? Evnt at en ix har ix styling! Derimot om en 320i/325i har mtech2 eller mtech1 styling så står det, siden det ikke er standard på alle modeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Skjønner, og godt mulig det er riktig ja Og ja, du har et poeng der. Skal føre den opp i morgen ! Synes du virkelig at du kan føre opp bilen bare fordi -Roger- er dyktig til å argumentere? Hvis du sjekker standardspesifikasjonene for 320is, bør du imidlertid finne at 320is kom uten M-technic II på 4-dørsutgaven, mens 2-dørsversjonen ble levert med M-technic II som standard. Det samme gjelder forresten sportsunderstellet, selv om dette ble standard også på 4-dørs 320is etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Tenkte etterpå at det står vel heller ikke at en 318is har 318is styling i utstyrslisten? Evnt at en ix har ix styling!Derimot om en 320i/325i har mtech2 eller mtech1 styling så står det, siden det ikke er standard på alle modeller Du sier noe der ja.. Er flere som har skrevet og sagt at de har M-tech som ikke har det i utstyrslista, de står ikke her.. Synes du virkelig at du kan føre opp bilen bare fordi -Roger- er dyktig til å argumentere? Hvis du sjekker standardspesifikasjonene for 320is, bør du imidlertid finne at 320is kom uten M-technic II på 4-dørsutgaven, mens 2-dørsversjonen ble levert med M-technic II som standard. Det samme gjelder forresten sportsunderstellet, selv om dette ble standard også på 4-dørs 320is etter hvert. Ja? Nei, kanskje litt feil det! Det medfører riktighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 JD62817.. Var engang en original 325 mtech2 ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Hehe, som sagt Barock og Jørgen.. Jeg vet ikke men kan tenke meg at det er noe i det.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 HT 10807 skal være en org mtech 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå