jacobsen91 Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Da var E39 min solgt med tungt hjerte, og endte opp med å kjøpe meg en E30! Var ett veldig impulskjøp da jeg trengte bil veldig fort, så bestilte flybiletter 23.30 på fredag, og flyet gikk 07.30 lørdag Bilen er orginalt en 320, men bygd om av tidligere eier til 325i. Alt av understell, bremser og gir er tatt fra en 325, så er gjort ordentlig. Er også montert E30 M3 sprerre, med 25% brems. Ettermontert sportskinn fra E30 M3, som skal få en liten oppfriskning straks, trengs å få farget opp igjen. Er montert senkesett fra supersport også( 60-40). Er sikkert endel jeg har glemt å skrive om bilen, men tenkte å få i gang tråd om bilen, så får jeg fylle ut mere etter hvert. Foreløpige planer: - Mtech 2 front og bakfanger - Lakkere opp hjulbuer bak og føredøra( eneste rusta som er på bilen) - Nye sommerfelger ( veldig lyst til OZ futura eller BBS RS) - Farge opp interiøret - Trekke om tak og hattehylle til svart - Kanskje mere senk, må se ann når jeg får nye felger - Nye baklykter - Full service på motor da den tikker litt( bytte alt av plugger, filtere+++) - Og før sommeren så skal jeg ta en veldig grundig detail, denne lakken skal man kunne speile seg på til sommern! Jeg har veldig lite kunnskap når det gjelder E30, så veldig fint om folk kommer med tips og råd Og jeg må vel kanskje komme på E30meet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Bildene er fra forrige eier, nye bilder kommer straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Her dukket endelig tråden opp! Snakk om dag og natt kontra E39'n Nok en gang gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Her dukket endelig tråden opp! Snakk om dag og natt kontra E39'n Nok en gang gratulerer med ny bil! Dag og natt ja? Når jeg skulle kjører hjemover så trodde jeg serriøst vinduet var oppe Litt forskjell å gå fra komfort E39 med dobble ruter, til nesten veteranbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Endelig kom tråden ja! Gratulerer nok engang med flott E30, Mats Virker som et bra eksemplar og jeg gleder meg til å få prøve den en tur (regner med at det skal la seg gjøre ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Endelig kom tråden ja! Gratulerer nok engang med flott E30, Mats Virker som et bra eksemplar og jeg gleder meg til å få prøve den en tur (regner med at det skal la seg gjøre ). Vi får dra ut å ta noen bilder, så kan du få kjøre da Har trua på at det kan bli ganske bra til sommern ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Se der ja! Endelig noen som kjøpte denne bilen, den har ligget lenge til salgs. Vurderte selv den en gang i tiden, men at den ikke var godkjent, pluss litt rust stoppet meg. Gleder meg til nye bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Even- Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Følger med her Blir bra med m-tech 2, mer senk og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Endelig kom tråden ja! Gratulerer nok engang med flott E30, Mats Virker som et bra eksemplar og jeg gleder meg til å få prøve den en tur (regner med at det skal la seg gjøre ). Vi får dra ut å ta noen bilder, så kan du få kjøre da Har trua på at det kan bli ganske bra til sommern ja Det skal vi få ordnet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Se der ja! Endelig noen som kjøpte denne bilen, den har ligget lenge til salgs. Vurderte selv den en gang i tiden, men at den ikke var godkjent, pluss litt rust stoppet meg. Gleder meg til nye bilder ! Nye bilder kommer etter hvert Følger med her Blir bra med m-tech 2, mer senk og felger Tror det kan bli veldig bra ja gleder meg til sommeren nå! Gratulerer med ny bil Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Har lyst til å gjøre noe med baklyktene, da jeg ikke er så fan av oransjeblinkers bak. Legge på en svaktonet film? Eller kjøpe andre? Kom gjerne med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Se der ja! hørte noen rykter om en "gammal hæv" Du setter vel et godt preg på denne også kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Gå for rød lamin-x, så det blir helrøde baklykter, evt. La ryggelyset stå som det er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Der kom endelig tråden, Mats. Med litt forfriskning av interiør og litt forskjellig pleie utvendig blir nok dette en veldig pen E30 etterhvert. OZ Futura kommer du ikke utenom på denne! Gå for rød lamin-x, så det blir helrøde baklykter, evt. La ryggelyset stå som det er! Enig med du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå