Gå til innhold

Jacobsen´s nye E30 325i 1988 - Nye bilder med OZ futura

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja blir ikke feil denne her! ;) godt med noen gamle slitere blant oslo/akershus-gjengen også ;):P

Satser på at det blir bra, har lyst til å gjøre mer med bilen, men overraska over hvor dyre delene er til E30 :lol:

Viktig å ha en litt gammel bil med i gjengen!

Hvor mye syns folket at jeg burde sote rutene? :D Jeg tenker at jeg ikke vil ha det altfor mørkt, da det kanskje fort blir ''rånete''? 20% bak og 35 på sidene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 20 frem til b-stolpene og 35 mellom b og a-stolpene, så du kan jo komme og titte på hvordan det er om du vil ;) men synes det høres bra ut det du sa ;)

Okei, får ta en titt på tralla di en dag da :)

Bestillte også dekk idag til felgene, blir ikke noe ekstrem strekk, men blir greit med strekk! :)

Foran blir det 215/40-17 og bak blir det 245/35-17. Var dette jeg ble anbefalt å bruke av de jeg kjøpte felgene av( Claus fra felgenegarage) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stygt redd Jørgen Lie har rett! Jeg tror det kan bli litt mye gummi bak altså.. Men det kommer jo også veldig an på hvor mye du skal valse :)

Noen bare masserer bare kanten inn, mens andre tar i så mye at de orginale linjene blir borte :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du i innpress på felgene dine? Tror nok du må massere skjermene dine en god del om du vil ha de innafor uten å subbe. Hva slags merke dekk gikk du for?

Foran 9x17 ET 25 Bak 10x17 ET25! Han sendte meg link på en E30 med akkurat samme, og dette så veldig bra ut! Dekket jeg bestillte er Falken FK452 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du i innpress på felgene dine? Tror nok du må massere skjermene dine en god del om du vil ha de innafor uten å subbe. Hva slags merke dekk gikk du for?

Foran 9x17 ET 25 Bak 10x17 ET25! Han sendte meg link på en E30 med akkurat samme, og dette så veldig bra ut! Dekket jeg bestillte er Falken FK452 :)

Følger det med spacere da? Jeg hadde 10x17" OZ Futura på min E30 (forøvrig fra Felgen Garage), de var ET 15 og de gikk klar av bærebrua med bare noen milimeter.

Du har valgt riktig dekk iallefall, få strekker bedre enn FK-452 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger det med spacere da? Jeg hadde 10x17" OZ Futura på min E30 (forøvrig fra Felgen Garage), de var ET 15 og de gikk klar av bærebrua med bare noen milimeter.

Du har valgt riktig dekk iallefall, få strekker bedre enn FK-452 ;)

Ja, det følger med spacere :) Så tror det kommer til å bli veldig bra! Ville egentlig ha 205 foran og 235 bak, men Claus anbefalte den dimensjonen, så da prøver vi det :)

Må si M5n din er helt RÅ! Håper på å få sett den live en dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...