jacobsen91 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Gratulerer med E30! Blir spennende og se den med nye felger ja Takk stian Tror det blir helt rått med nye felgene, gleder meg veldig!! Frister veldig med M-tech 2 rundt hele også, men det får bli 2014 kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Ja blir ikke feil denne her! godt med noen gamle slitere blant oslo/akershus-gjengen også Satser på at det blir bra, har lyst til å gjøre mer med bilen, men overraska over hvor dyre delene er til E30 Viktig å ha en litt gammel bil med i gjengen! Hvor mye syns folket at jeg burde sote rutene? Jeg tenker at jeg ikke vil ha det altfor mørkt, da det kanskje fort blir ''rånete''? 20% bak og 35 på sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Jeg har 20 frem til b-stolpene og 35 mellom b og a-stolpene, så du kan jo komme og titte på hvordan det er om du vil men synes det høres bra ut det du sa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Jeg har 20 frem til b-stolpene og 35 mellom b og a-stolpene, så du kan jo komme og titte på hvordan det er om du vil men synes det høres bra ut det du sa Okei, får ta en titt på tralla di en dag da Bestillte også dekk idag til felgene, blir ikke noe ekstrem strekk, men blir greit med strekk! Foran blir det 215/40-17 og bak blir det 245/35-17. Var dette jeg ble anbefalt å bruke av de jeg kjøpte felgene av( Claus fra felgenegarage) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Som jeg sa tidligere, bare å komme innom, jobber med bilen hver kveld Blir nok pen mengde med strekk det tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Jeg er stygt redd Jørgen Lie har rett! Jeg tror det kan bli litt mye gummi bak altså.. Men det kommer jo også veldig an på hvor mye du skal valse Noen bare masserer bare kanten inn, mens andre tar i så mye at de orginale linjene blir borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Hva har du i innpress på felgene dine? Tror nok du må massere skjermene dine en god del om du vil ha de innafor uten å subbe. Hva slags merke dekk gikk du for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Hva har du i innpress på felgene dine? Tror nok du må massere skjermene dine en god del om du vil ha de innafor uten å subbe. Hva slags merke dekk gikk du for? Foran 9x17 ET 25 Bak 10x17 ET25! Han sendte meg link på en E30 med akkurat samme, og dette så veldig bra ut! Dekket jeg bestillte er Falken FK452 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Dette blir bra Mats Spent på å se felgene på bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Fin bil du har fått deg Mats men vi ønsker å se bilder av sommerhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 ser ut som en flott e30 du har her, er spent på å se bilder med nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Hva har du i innpress på felgene dine? Tror nok du må massere skjermene dine en god del om du vil ha de innafor uten å subbe. Hva slags merke dekk gikk du for? Foran 9x17 ET 25 Bak 10x17 ET25! Han sendte meg link på en E30 med akkurat samme, og dette så veldig bra ut! Dekket jeg bestillte er Falken FK452 Følger det med spacere da? Jeg hadde 10x17" OZ Futura på min E30 (forøvrig fra Felgen Garage), de var ET 15 og de gikk klar av bærebrua med bare noen milimeter. Du har valgt riktig dekk iallefall, få strekker bedre enn FK-452 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Hva har du i innpress på felgene dine? Tror nok du må massere skjermene dine en god del om du vil ha de innafor uten å subbe. Hva slags merke dekk gikk du for? Foran 9x17 ET 25 Bak 10x17 ET25! Han sendte meg link på en E30 med akkurat samme, og dette så veldig bra ut! Dekket jeg bestillte er Falken FK452 Følger det med spacere da? Jeg hadde 10x17" OZ Futura på min E30 (forøvrig fra Felgen Garage), de var ET 15 og de gikk klar av bærebrua med bare noen milimeter. Du har valgt riktig dekk iallefall, få strekker bedre enn FK-452 Ja, det følger med spacere Så tror det kommer til å bli veldig bra! Ville egentlig ha 205 foran og 235 bak, men Claus anbefalte den dimensjonen, så da prøver vi det Må si M5n din er helt RÅ! Håper på å få sett den live en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Takker for en hyggelig vaskedag Mats! blir bra når du får lakkert, shina litt og satt på sommerhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Om du ikke skal valse mere enn evt bare kanten, og senke greit, så blir 215.40 og 245.35 aaaalt for mye dekk.. 205.40 evt 195.40 foran og 225.35 eller 215.40 bak burde du hatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå