Tzunami Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Gromt! borsch har senk til deg vettu Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 blei knall bra med futura felgene hva ser du for deg i pris for bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 åssen stand er denne i da? rust? prisklasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Tusen takk folkens Hyggelig å få så gode tilbakemeldinger! Byttet frontrute idag, og iløpet av kort tid vil det også komme litt pen soting på den! Planen er 35% bak og 50% på sidene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 åssen stand er denne i da? rust? prisklasse? Sender deg PM henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Noen som har lyst på E30? Vil helst beholde Oz felgene, men om kjøper betaler nok så får han de med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Hva skal du selge den for? Er rusta fiksa? Er den blitt godkjent ombygd som 325i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Hva skal du selge den for? Er rusta fiksa? Er den blitt godkjent ombygd som 325i? Har ikke helt bestemt meg for pris ennå, vil helst beholde OZ felgene, da disse ikke er lett å få tak i Lyst på E30? Bilen ble nylig lakkert nederste kanal rundt om, så ser veldig bra ut nå! Er ikke godkjent med 325i motor nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Så denne utenfor GS i Oslo igår, så veldig ryddig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Så denne utenfor GS i Oslo igår, så veldig ryddig ut Takk for det! Blir trist å selge den, men skole og leilighet som står på tur nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Har lenge hatt lyst på E30, men vet ikke om tiden er riktig. Derfor spørsmål angående pris Hvis jeg får spørre, hva innenfor skole skal du begynne på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Har lenge hatt lyst på E30, men vet ikke om tiden er riktig. Derfor spørsmål angående pris Hvis jeg får spørre, hva innenfor skole skal du begynne på? Prisprating kan vi ta på PM, når det gjelder skole, så blir det Trafikklærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Har lenge hatt lyst på E30, men vet ikke om tiden er riktig. Derfor spørsmål angående pris Hvis jeg får spørre, hva innenfor skole skal du begynne på? Prisprating kan vi ta på PM, når det gjelder skole, så blir det Trafikklærer Så spennende da, da blir ikke jeg den eneste som student Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Har ikke skjedd så veldig spennende her på noen dager, eneste er at jeg har tatt en ordentlig shine av lakken på bilen, mangler bare panser og tak! Skal bytte bærearmer på begge sider og støttestag denne uka, satser også på å få byttet girkassa. Håper også å få levert bilen inn til å få sotet vinduene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 ser meget bra ut gromme felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå