Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det vibrerer mer fra motoren på tomgang nå enn før. Turtall og alt ellers er som før.

Kan motorfestene bli dårlige etter 115 000 km? Ser at det går slanger inn til motorfestene er det trykk eller vakum, noen som vet åssen det systemet fungerer?

Skrevet

Det kan hende motorfestene er defekte, men jeg synes det var vel tidlig.

Har du tatt en diagnose av bilen?

En litt smårar dyse kan gi samme effekt, samt dårlig vibrasjonsdemper.

Skrevet

Jeg byttet begge mine motorfester.. de var helt ferdige! Se etter lekkasje på de ettersom de er væskefylt..

Skrevet

Takk for svar folkens! SweetBMW, stor forskjell etter skifte?

Har sett etter lekkasje/andre feil på motorfestene, men de ser greie utenfra.. Men som sagt motor vibrerer mer nå enn før. Reimhjul er kontrollert og i orden.

Skrevet

Vibrasjonsdemperen kan du ikke se at er defekt. 520en og generelt firesylindre motorer sliter med at denne havarerer.

Stor forskjell ja. min vibrerte mye på tomgang før.

Skrevet

Har lurt på om mine er gåen også, men jeg har en slags hopping på rundt 1500 også.

Men min E39 har gått over 230 nå, så burde vel være på tide og bytte tenker jeg :)

Skrevet

Jeg har sett flere vibrasjonsdempere hvor vulkingen har sluppet fra inner eller ytterdelen, det har jeg hvertfall sjekket ut..

Bra, da tror jeg at jeg går for nye motorfester..

Skrevet

Min vibrasjonsdemper kunne man heller ikke se at var gåen, før man plukker av reima og kjenner på den. Da viste det seg at den faktisk var på kanten til å ramle av.

Plenty med rust støv rundt reimhjulet var dog en indikator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...