vetu03 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Hei.. Dette er vel kanskje ganske så langt unna ett bilforum jeg kommer, men prøver alikevel.. Har skaffet meg en hundevalp som jeg skal hente om en måned. Og den trenger jo ett navn. Så lurte, er det kanskje noen her som har noen bra forslag. Tenkte først og fremst på noe som har med Bil, Motor, Bmw å gjøre, men andre er også velkommen Er ei Jente/Tispe, og Rasen Gordonsetter sånn at det er sagt;) Isetta er faktisk nevnt Mvh Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Cossie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Kløtsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 En bekjent kaller bikkja si for Vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 "Emteeeeeekk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 stramwaier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Er ei Jente/Tispe, og Rasen Gordonsetter sånn at det er sagt;) Isetta er faktisk nevnt Spørs nesten om du ikke har vinneren allerede her. En gordontispe bør nesten slipp å gå gjennom livet med navn som Airbag, Steptronic eller Navi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Hofmeister. Noen som tar den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Hofmeister.Noen som tar den? Eller Giovanna. Etter hr. Michelotti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Der ramlet jeg ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Der ramlet jeg ut... Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Vanos er faktisk ikke helt uvanlig. Jeg vet også om en hund med det navnet. (Eller visste. Dette er vel 10-15 år siden, så hunden er vel under torven nå). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå